کارشناس هواشناسی استان همدان گفت : سرعت وزش باد در استان همدان به 70 کیلومتر در ساعت رسید.

سرعت وزش باد در استان به 70 کیلومتر در ساعت رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛نادر پیرتاج با اشاره به اینکه  سرعت وزش باد در روزهای آینده کاهش خواهد یافت افزود : امروز بعدازظهر در برخی از نقاط استان احتمال رشد موقت ابر و بارش خفیف باران ، همچنین گاهی افزایش سرعت باد را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تا دوشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود، ادامه داد : در اواخر روز دوشنبه موج بارندگی استان همدان را فرا خواهد گرفت که این سامانه بارشی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد بود واین وضعیت تا چهار شنبه این هفته ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان خاطر نشان کرد : وزش باد و بارش برف در ارتفاعات استان در طی روزهای آینده نیز پیش بینی می شود.

پیرتاج اظهار داشت : میزان بارش ها در 24 ساعت گذشته در همدان 8 میلی متر ، کبودرآهنگ و بهار 13 ، قهاوند و فامنین 6 ، نهاوند 14 و تویسرکان 20 میلی متر گزارش شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه : در این مدت بیشترین بارش مربوط به شهرستان ملایر با 27 میلی متر بوده است خاطر نشان کرد : دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 6 درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است.

وی سردترین نقاط استان را رزن با 1 درجه سانتی گراد بالای صفر و نهاوند و فامنین را با 16 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اعلام کرد.

انتهای پیام/ ج


برچسب ها: همدان ، وزش باد ، سرعت باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.