همدان؛

سرمایه گذاری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری استان

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی از جذب بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان خبر داد.

سرمایه گذاری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید شیرکوند در بازدید از پروژه‌های هتل‌سازی همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال 500 میلیارد تومان از منابع مختلف در حوزه گردشگری سرمایه جذب می شود گفت: با توجه به استفاده از منابع بانکی و تسهیلات صندوق توسعه ملی عدد سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری از این میزان افزایش خواهد یافت.

شیرکوند با بیان اینکه 200 میلیارد تومان نیز با صندوق توسعه ملی توافق شده که دوباره به سیستم سرمایه‌گذاری تزریق می‌شود، ادامه داد: در همدان هفت پروژه هتل‌سازی وجود دارد که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی  داشته اند.

وی با بیان اینکه دو پروژه هتل همدان از تسهیلات استفاده کرده و دو پروژه در آستانه بهر‌گیری از تسهیلات هستند، خاطر نشان کرد: حمایت‌های معنوی مربوط به گرفتن مجوزها، تخفیف‌های شورای شهر و شهرداری‌ها و تامین منابع از طریق تسهیلات در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی با اشاره به اینکه درآمدهای دولت گذشته در سال‌های 86 تا 88 را نمی‌توان با هیچ‌ دوره‌ای بعد از انقلاب مقایسه کرد، تصریح کرد: اما با شرایط اقتصادی کشور، وضعیت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری رضایت‌بخش بوده است.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار