مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به فعالیت 13 مدرسه آموزش از راه دور در استان گفت: یک هزار و 96دانش آموز در مدارس آموزش از راه دور استان درحال تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضاجهان اظهارداشت: مدارس آموزش از راه دور در استان افراد بازمانده از تحصیل، هم‌چنین لازم‌التعلیمی‌هایی را که شرایط تحصیل در مدارس عادی و روزانه برای آن‌ها مهیا نسیت را تحت پوشش قرار می‌دهد.
وي با بیان اينكه آموزش از راه دور سهم مهمي در آموزش و پرورش دارد، افزود: نظام تعلیم وتربیت  با بهره‌گیری و بکارگیری همه ظرفیت‌ها توجه جدی را بر ارتقاء کیفیت آموزشی در این مدارس دارد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه حدود هزار و 96 دانش آموز در بخش آموزش از راه دور استان سمنان تحصیل می کنند، خاطرنشان کرد: 970 دانش آموز درمقطع متوسطه دوم و126 دانش آموز متوسطه اول در 13 مدرسه آموزش ازراه دور استان مشغول فعالیت هستند.
محمدرضا جهان ضمن تشریح ایجاد مدارس آموزش از راه دور اظهار داشت:آموزش از راه دور یعنی آموزش آسان ،با کیفیت ،همیشه ،همه جا وبرای همه است؛و رسالت اصلی ما این است که اجازه ندهیم حتی یک دانش آموز در هرجای کشور و به هردلیلی از تحصیل بازبماند.
وی درپایان خاطرنشان کرد: یکی از هدف‌های آموزش از راه دور این است که عدالت آموزشی در همه جای کشور و روستاهایی که دسترسی به آموزش نداشته باشند، ایجاد شود.
انتهای پیام / ه



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار