عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: فکر می‌کنم به دلیل مشکلات مالی پروژه بیمارستان هسته‌ای در بوستان ولایت مسکوت مانده است.

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بیمارستان هسته‌ای در بوستان ولایت، اظهار داشت: در خصوص این موضوع تنها توافقاتی با وزارت بهداشت و درمان، سازمان انرژی اتمی و همچنین شهرداری تهران صورت گرفته است.

وی افزود: بهتر بود در آن زمان شهرداری تهران این پروژه را در صحن شورا مطرح می‌کرد چراکه شهردار تهران بدون مجوز شورا این توافق را انجام داده بود و در خصوص آن هم اعضای شورای شهر گلایه‌هایی به وی داشتند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه بدون شک  فضاهای این چنینی می‌تواند به مردم خدمات مفیدی ارائه دهد، گفت: پروژه هایی از این دست می‌تواند سطح اشتغال را در یک محله‌ای مانند جنوب شهر تهران ارتقا دهد.
 
قناعتی با بیان اینکه شورای شهر تهران با اصل موضوع مخالف نیست، تأکید کرد: اجرای این پروژه می‌تواند برند خوبی برای یک محله باشد.

وی با اشاره به اینکه بنده اطلاعی در خصوص سرانجام این پروژه ندارم، افزود: فکر نمی‌کنم کاری انجام شده باشد چراکه وزارت بهداشت و درمان و شهرداری تهران منابع کافی در اختیار ندارند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: فکر می‌کنم به دلیل مشکلات مالی این پروژه مسکوت باقی بماند تا زمانی که اعتبار آن تأمین شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار