در جلسه شورای شهر مطرح شد؛

تاکسی‌های پلاک شهرستانی را پلیس راهور ساماندهی کند

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر تعدادی خودروهای پلاک شهرستانی در سطح شهر مسافرکشی می‌کنند که این موضوع باید توسط پلیس راهور ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین اظهار داشت: خدمات دولت در مراسم اربعین نباید در رسانه‌ها مظلوم بماند چرا که دولت در خصوص این راهپیمایی اقدامات مثبت زیادی انجام داده است.

وی با اشاره به حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برای ارائه خدمات حمل و نقل به زائران اباعبدالله الحسین (ع)، افزود: استاندار ایلام، تهران و خوزستان خدمات ارزشمند زیادی در این مراسم انجام داده‌اند اما رسانه‌های اصلاح طلب و اصولگرا و حتی روزنامه ایران در خصوص آن خبری منتشر نکرده‌اند.

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه از زمانیکه طرح زوج و فرد اجرایی می‌شود خودروها کنار اتوبان‌ها می‌ایستند تا شریان‌های اصلی باز شوند، تصریح کرد: پلیس راهور در خصوص این موضوع تذکر نمی‌دهد به همین منظور درخواست داریم تا به این موضوعات رسیدگی شود.

وی به موضوع اختلاف میان رانندگان تاکسی شخصی و سازمان تاکسیرانی اشاره کرد و گفت: پلیس راهور باید در خصوص پلاک‌های شهرستانی یک تصمیم جدی بگیرد.

دوستی گفت: در حال حاضر تعدادی خودروهای پلاک شهرستانی در سطح شهر مسافرکشی می‌کنند که این موضوع باید توسط پلیس راهور ساماندهی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار