نایب رئیس شورای شهر تهران خواهان عذرخواهی همه اعضا از مردم به علت پرداختن به مسائل حاشیه ای و اتلاف وقت و منابع مردم شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی طلایی در سیصد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با تشکر از همراهی شهرداری در تشییع پیکر شهدای گمنام و دفن آنها در بوستان ها گفت: البته نباید مقبره آنها رها شود و بهتر است تا به مرکز فرهنگی تبدیل شوند.

وی با اشاره به بی توجهی شورای شهر و شهرداری به تعدادی از شهدا گفت: نمونه این بی توجهی شهید متوسلیان است و پیشنهاد می دهم که ادامه بزرگراه صیاد شیرازی به نام شهید متوسلیان نامگذاری شود.

وی در مورد موضوع عذرخواهی و بگومگوی پیرهادی و حکیمی پور در شورا گفت: ما اعتقاد داریم کسی که به ابروی افراد لطمه و آسیب می زند باید عذرخواهی کند اما نباید وقت شورا را به ان اختثاث داد.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین نباید وقت شورا به مسائل حاشیه ای اختصاص یابد و بابت این کار باید از مردم عذرخواهی کنیم.

در ادامه چمران با بیان اینکه هنوز شهادت متوسلیان تایید نشده است گفت: می توانیم آن بزرگراه را به نام سردار متوسلیان نامگذاری کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار