نماینده ولی فقیه در استان گفت : مسئولان دانشگاهها باید حامی دانشجویان انقلابی و متعهد و دلسوز باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به  شانزدهم اذر روز دانشجو افزود : در دانشگاه ها فضا برای دانشجویان قانون مدارتنگ شده است.

مسئولان دانشگاهها ، حامی دانشجویان انقلابی باشند

وی اضافه کرد: با جوانانی که دیانت ،ادب و تعهد دارند کم لطفی و برخورد می شود اما در عوض کسانی که فتنه گرند و در مسیر استکبار حرکت می کنند مورد حمایت قرار می گیرند .

امام جمعه قزوین گفت : در رژیم گذشته سه دانشجو راشهید کردند و در همان دانشگاه به نیکسون نشان افتخار دادند و امروز هم برخی می خواهند همان راه را بروند و به جای خدمت به مردم و دانشجویان مومن در مسیر استکبار گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اضافه کرد: دانشگاهی که از جییب مردم اداره می شود نباید در مسیر اهداف استکباری حرکت کند بلکه بایدمحل تربیت جوانانی مومن و انقلابی  باشد.

وی گفت : همان گونه که رهبر معظم انقلاب پیش بینی کرده بودند سنای آمریکا شب گذشته با اکثریت آراء نمایندگان خود تحریم های ایران را برای ۱۰ سال دیگر تمدید کرد تا نشان دهد قابل اعتماد نیست و هر کس به آن ها دل ببندد زیان خواهد دید.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: این همان آمریکاست که تیم مذاکره کننده گفتند فتح الفتوح کرده اند و نتیجه مذاکرات به جایی ختم شد که هیچ چیزی بدست نیاوردیم اما تحقیر شدیم.

خطیب جمعه قزوین با بیان اینکه هرجا که از دستورات دینی و قرآنی فاصله گرفته ایم دچار آسیب شده ایم ، گفت : مسئولان باید از مذاکرات بی حاصلی که آغاز کردند و به ملت خسارت زدند عبرت بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با انتقاد شدید از مسئولان ارشد کشور گفت : وقتی لغو یک سخنرانی اختلاف انگیز در کشور موجب شرمساری مسئول عالی رتبه کشور می شود باید گفت خوب بود شما برای دادن امتیازات شتاب زده به آمریکا که هیچ امتیازی نگرفتید شرمسار می شدید.

وی گفت : شما باید برای حقوق های نجومی که دل رهبری را به درد آورد و برای بیکاری جوانان و وعده های ۱۰۰ روزه که هزار روزه شد شرمساری می کردید.

خطیب جمعه قزوین اضافه کرد: مسئولان باید از رکود اقتصادی  ، بی توجهی به اقتصاد مقاومتی و قراردادهای نفتی که منافع استکباری را در نظر گرفته است اظهار شرمساری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار