دومین اجلاس استانی نماز امروز با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در قزوین برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم نفاق را  ، مهمترین عامل آسیب اجتماعی دانست و گفت : منافقین نماز میخوانند اما آن نشاط معنوی در نماز را ندارند.

اجلاس استانی نماز
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود : منافقین عزت و سربلندی را در دستگاه دشمن می بینند و نمی توانند حق را از باطل تشخیص دهند .

امام جمعه قزوین ،  منا فقین را انسانهای بی ریشه خواند و گفت :  این افراد ثابت  قدم نیستند وهمیشه  به منافع خود فکر می کنند.

استاندارقزوین هم در این مراسم نماز را هدایت کننده انسان بسوی کمال دانست و گفت : ترویج فرهنگ نماز باید در راس امور قرار گیرد .

اجلاس استانی نماز
همتی افزود : اگر مبنای حرف ها ، کارها و حرکات ما بر اساس نماز پیش رود رضای خداوند و خیر برکت برای مردم به همراه خواهد داشت.

استاندارتاکید کرد : برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی باید فرزندانمان از کودکی با نماز آشنا شوند .

حجت الاسلام تراشیون از مدرسان حوزه و دانشگاه هم در این مراسم گفت : با افزایش معنویت ، آسیب های اجتماعی کاهش خواهد یافت و راهکار آن آشنا کردن نسل جدید با نماز و معارف قرآنی است .

اجلاس استانی نماز
 حجت الاسلام تراشیون گفت :  موثر ترین دوره تربیت کودکان تا سن سیزده سالگی است که اگر بتوانیم تا این سن آداب معارف اسلامی را به آنها آموزش دهیم جلوی بسیاری  از آسیب های اجتماعی گرفته می شود .

این استاد دانشگاه از طلاق بعنوان یک آسیب اجتماعی شایع در کشور یاد کرد و گفت : پارسال  27 و سه دهم درصد از ازدواج ها  به طلاق منجر شد.

اجلاس استانی نماز

حجت الاسلام تراشیون با اشاره به کمرنگ شدن معنویت در جوامع غربی گفت : بیش از یک میلیون کودک در آمریکا  بصورت نا مشروع به دنیا می آیند و همین حدود یا بیشتر هم سقط می شوند  .

حجت الاسلام تراشیون افزود : مطالبه اساسی امروز جامعه غربی اخلاق است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار