نماینده ولی‌فقیه در استان گفت : ارتقای کمی و کیفی نمازهای جمعه مورد توجه ائمه جمعه قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در گردهمایی ائمه جمعه استان گفت:  ارتقای کیفی نماز جمعه مربوط به خطبه‌های نماز جمعه است که برای تحقق این هدف باید خطبه‌ها از انسجام و محتوای بالایی برخوردار باشد.

امام‌جمعه قزوین انتقال تجربیات ائمه جمعه به یکدیگر را یکی از مهم‌ترین راهکارهای انسجام‌بخشی به خطبه‌های نماز جمعه دانست و خاطرنشان کرد: بررسی شیوه ائمه جمعه در مدیریت محتوایی خطبه‌ها و شناسایی و بسط و گسترش آن در بین ائمه جمعه موجب ارتقای کیفی نمازهای جمعه می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان اضافه کرد: ارتقای کمی نمازهای جمعه مربوط به حضور گسترده مردم در نمازهای جمعه می‌شود و برای تحقق این هدف ائمه جمعه باید در بین مردم حضور پررنگی داشته باشند.

وی توجه به مطالبات رهبری در خطبه‌های نماز جمعه را ضروری دانست و تأکید کرد: اگر رهبری خواسته و موضعی دارند، باید در خطبه‌ها مطرح شود و ائمه جمعه به صورت جدی آن را دنبال کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین  به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی اربعین اشاره کرد و افزود: میزبانی مردم عراق از زائران اربعین تماشایی بود و باید قدردان زحمات مردم شریف عراق باشیم.

وی با اشاره به قدردانی رهبر معظم انقلاب از مهمان‌نوازی مردم عراق، اضافه کرد: اگر حضور جدی مردم عراق در صحنه نبود، مدیریت این جمعیت با مشکلات بسیاری مواجه می‌شد و از توان دولت‌ها خارج بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار