امام جمعه موقت قزوین گفت : نسبت دادن اتفاقات بد و بی نتیجه ماندن مذاکرات برجام به رهبری نشان از بی تقوایی است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام  قابل در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : شهریور ماه امسال رییس جمهور اعلام کرد که همه اتفاقات برجام را خودم به گردن می گیرم و جوابگو تمام اتفاقات برجام هستم در حالی که اعلام می شود همه مذاکرات برجام همراه با جزئیات مذاکره با نظر رهبری بوده است .

نسبت دادن ننگ برجام به مقام معظم رهبری بی تقوایی است

وی با اشاره به تصویب کنگره سنای آمریکا درباره تمدید ده ساله تحریم ها علیه ایران  گفت: این نشان از بد عهدی آمریکایی هاست که همواره مقام معظم رهبری دررابطه با این مذاکرات بد بین بوده است .

امام جمعه موقت قزوین گفت: امیدواریم مسئله برجام ننگش هر چه زودتر جمع شود و ما عطایش را به لقایش بخشیدیم ،اگر بعضی ها امید داشتند که مشکلات کشور با برجام حل می شود یک اشتباه بزرگ کردند .

حجت الاسلام  قابل با اشاره به ظرفیت های غنی کشور در  بخش های مختلف گفت : باید پیرو فرمایشات  مقام معظم رهبری به کمک متخصصان و با تکیه بر ظرفیت های داخلی و توجه به اقتصاد درون زا در زمینه پیشرفت و آبادانی کشور گام برداریم .

وی در ادامه به مسئله حقوق بشر اشاره کرد وجنایت های تکفیری ها در سوریه گفت : این حقوق بشر نیست بلکه حفظ حقوق تروریست هاست چراکه برای نفس کشیدن تکفیریها قطع نامه پشت قطع نامه صادر می کنند .

امام جمعه موقت  قزوین در ادامه به آغاز امامت  و  ولایت امام عصر (ع) اشاره کرد و گفت: باید با رفتار و اعمال خود و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری زمینه تعجیل در ظهور ایشان را فراهم کنیم .    حجه الاسلام قابل در ادامه به فوت اندیشمند فرهیخته و مبارز انقلابی محمد حسین خاکساران اشاره کرد و این اتفاق را بر بازماندگانش و حوزه علمیه قزوین تسلیت گفت .

امام جمعه موقت قزوین در ادامه به اتفاقات روز دانشجو امسال در دانشگاهها اشاره کرد و گفت: فتنه گران در بین مردم هیبچ جایگاهی ندارند و مردم آگاه می دانند که این فتنه گران چه رسوایی ها و جنایاتی را علیه کشور مان انجام دادند ، آنها دست خود را در دست دشمن نهاده و راه خود را از مردم جدا کرده اند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.