آبادان؛

محکوم کردن انفجار تروریستی در شهر حله

خون شهدای حله ریشه در کربلا دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شرفی امام جمعه شادگان با بیان اینکه راه سرخ شهادت راه افتخار ما است، گفت: خون شهدای حادثه تروریستی حله ریشه در کربلا دارد.

حجت الاسلام سید مجید شرفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان با محکوم کردن انفجار تروریستی در شهر حله و ضمن عرض تسلیت به مردم شهیدپرور خوزستان و این شهرستان به ویژه خانواده‌های شهدای حله افزود: شهدای این حادثه در راه خدا و زیارت امام حسین و اهل بیت(ع) جان خود را از دست دادند و نام آنها برای همیشه ماندگار شد.

وی گفت: منزلت و جایگاه خانواده شهدا بسیار رفیع و والا است و با کلام و کلمه نمی‎توان در وصف شهید و نیز در اوصاف صبر خانواده شهدا صحبت کرد.

امام جمعه شادگان در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به ۲۴ آبان ماه سالروز تصویب قانون اساسی توسط مجلس خبرگان در سال ۵۸ گفت: این افتخار جمهوری اسلامی است که به برکت امام راحل و خون شهدا و تلاش های افرادی مثل شهید مظلوم بهشتی در اولین سال پیروزی انقلاب قانون اساسی این کشور تصویب شد.

حجت الاسلام شرفی افزود: قانون اساسی کشورمان یکی از مقتدرترین، قانون های جهان است که بعد از پیروزی  شکوهمند انقلاب اسلامی با تبیین قوانین مشخص و جامع موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و اداره هر چه بهتر کشور شده است.

وی در فراز دیگری ازخطبه های خود با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجوافزود: دانشگاهیان ایران مظهر ایستادگی در برابر استکبار جهانی و دشمنان هستند و دستاوردهای مهمی که تاکنون در زمینه های مختلف برای ایران اسلامی رقم خورده نشات گرفته از سرمایه دانشگاه های کشور بوده است.

حجت الاسلام شرفی گفت: روز دانشجو ، ریشه در تفکر ارزشمند استکبار ستیزی و مبارزه با استعمار جوانان ایران اسلامی به ویژه دانشجویان دارد.امام جمعه شادگان افزود: ۱۶ آذرماه نماد حق طلبی، آزادی خواهی و استکبارستیزی دانشجویان ایرانی در برابر ظالمان عالم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.