آبادان؛

تمدید تحریم علیه ایران توسط آمریکا

آمریکا چهره کریه خود را با تمدید تحریم ها علیه ایران نمایان تر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛نجیبی امام جمعه موقت آبادان گفت: آمیریکا با تمدید 10 ساله تحریم ها علیه ایران چهره کریه و زشت خود را نمایان تر کرد.

حجت الاسلام علی نجیبی در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان افزود: فرایند پرفراز و نشیب برجام به جایی رسیده است که آمریکا با بد عهدی و تمدید تحریم ‌ها علیه کشورمان آن را نقض کرد هر چند این موضوع قابل پیش بینی بود.

وی گفت: رهبر فرازنه بارها این هشدار را داده بودند و امیدواریم دولت با هوشیاری بیشتری راه را ادامه دهد.

امام جمعه موقت آبادان افزود: یکی از توصیه‏های مکرر و مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولان کشور و به همه مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی این بوده و هست که از اعتماد و خوش‏بینی به دشمن خودداری کنند.

حجت الاسلام نجیبی گفت: آمریکا این بار رعایت نکردن حقوق بشر در ایران را بهانه قرار داده است در حالی که خود این قدرت استکباری در کشورهایی مانند ایران، عراق، یمن، سوریه و فلسطین حقوق بشر را زیر پا قرار داده است.

وی با اشاره به هفته پژوهش نیز گفت: هر جامعه ای اگر بخواهد رشد کند، باید به تقویت بنیان های علمی توجهی ویژه داشته باشد چراکه توسعه علم و توجه به مراکز دانش بنیان وجایگاه پژوهش رکن اصلی توسعه هر جامعه هستند.

امام جمعه موقت آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت گفت: اهل تسنن و اقلیت های مذهبی کشور دارای ظرفیت های بالایی هستند که باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.

وی گفت: شیعه و سنی در اصل مشترک هستند و اختلافات فرعی نباید موجب شود گروهی در جهت تحقق هدف شوم دشمن که رخنه بین امت اسلامی است، حرکت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.