مدیركل راه آهن خراسان گفت: در بازه زمانی اول تا پنجم آذر ماه علاوه بر ظرفیتهای موجود، روزانه تعداد 10 هزار و 100نفر جابجا شد.

جابجایی روزانه ۱۰ هزار و ۱۰۰ نفر به مشهدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران محمد هادی ضیایی مهر مدیركل راه آهن خراسان در این باره گفت: در راستای تسهیل در جابجایی زائران در ایام اربعین حسینی از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ آبان ماه سال جاری، تعداد ۲۴ هزار و ۶۷۲ مسافر و زائر از مشهد به شهرهای تهران، اهواز و خرمشهر توسط ۴۵ رام قطار مسافری، علاوه بر ظرفیتهای جاری روزانه كه ۸۰ رام قطار مسافری فوق العاده بوده، جابجا شده اند.

مدیركل راه آهن خراسان گفت: در ایام اربعین حسینی بیش از ۳۴ هزار و ۷۷۰ مسافر و زائر در راه آهن خراسان جا به جا شده اند.

وی افزود: همچنین جهت بازگشت زائران از شهرهای خرمشهر، اهواز و تهران به مشهد مقدس در بازه زمانی اول تا پنجم آذر ماه نیز علاوه بر ظرفیتهای موجود، روزانه تعداد ۱۰ هزار و ۱۰۰ نفر ظرفیت ایجاد شد.

ضیایی مهر اظهار داشت: با تلاش همكاران در راه آهن خراسان ، ضمن ارائه خدمات به زائرین و عزاداران اربعین حسینی تلاش شد با ایجاد ظرفیت ریلی مناسب، بستر و شرایط مطلوب برای هیئت های مذهبی به مشهد مقدس و همچنین برگشت زائرین پیاده برای ایام دهه آخر ماه صفر انجام شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار