کرمان؛

۱۵ هزار فرزند محسنین بدون حامی هستند

در حال حاضر حدود ۱۵ هزار فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در انتظار جذب حامی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام مصطفی طاهری، سرپرست معاونت توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمان، با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ هزار و ۷۴۰ یتیم دارای حامی تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند، گفت: این ایتام توسط ۲۷ هزار و ۷۰۹ حامی حمایت می شوند.

وی افزود: در روز اربعین حسینی با برنامه ریزی های انجام شده و ایجاد ۶۰ پایگاه در سراسر استان ۳۵۰ حامی جذب و این حامیان حمایت ۴۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان را عهده دار شده اند که از این تعداد حامی ۲۷۰ نفر حمایت ۳۰۰ یتیم را عهده دار شده و ۸۰ حامی نیز حمایت ۱۰۰ فرزند محسنین را بر عهده گرفته اند.

طاهری با بیان اینکه7 هزار و ۶۸ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان توسط ۱۰ هزار و ۱۱۸ حامی خیر حمایت می شوند؛ خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز حدود ۱۵ هزار فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان در انتظار جذب حامی هستند.

وی با اشاره به اینکه تمامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان دارای حامی هستند، تصریح کرد: حامیان طی شش ماهه نخست امسال بیش از ۸۷ میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال به ایتام تحت حمایت خود مساعدت کرده اند که این کمک ها نسبت به مدت مشابه پارسال رشد خوبی داشته است.

طاهری یاد آورشد: حامیان طرح محسنین طی نیمه نخست امسال بیش از ۱۵ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال به فرزندان خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب طرح محسنین مساعدت کرده اند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کمیته امداد ، حامی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار