بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت : آدم کم حرفی هستم و به هیچ مسئله ای اعتراض نمی کنم و همین باعث شده بار ها حقم ضایع شود.

عمرانی : کم حرفی ام باعث شده حقم بار ها حقم ضایع شودپوریا عمرانی بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پاسخگوی سوالاتی در خصوص وضعیت این روز هایش شد.

عمرانی که از ورزشکاران کم حرف محسوب می شود در مورد غیبت چند وقته اش در مسابقات مختلف و اردو ها عنوان کرد: خیلی هم از تنیس روی میز دور نیستم. زیرا هم در تور ایرانی حضور داشتم و هم در آخرین مسابقه انتخابی تیم ملی شرکت کردم، اما در تورهای اتریش و سوئد آن هم به دلیل مشکلاتی که برای کارت پایان خدمتم پیش آمده بود حاضر نشدم و حالا هم به دلیل مسابقات لیگ امید و جوانان نمی توانم در اردو و مسابقات ملی پوشان در شهرستان لار حاضر شوم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه این روز ها در جایگاه سوم رده بندی بازیکنان داخل کشور حضور دارم و با توجه به تمرینات خوبی که در حال انجام آن ها هستم به آینده بسیار امیدوارم.

بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در خصوص مسابقات پیش رو هم عنوان کرد: با تمرینات خوبی که در حال انجام آن ها هستم امید دارم که بتوانم در مسابقات پیش رو  موفق باشم و بتوانم به گونه ای عمل کنم که در مسابقات المپیک بعدی هم حضور داشته باشم و هم جواز حضور را کسب کنم.

عمرانی  در پاسخ به این سوال که با وجود عنوان سومی در مسابقات تیم ملی در دور گذشته چرا در مسابقات انتخابی المپیک حاضر نشدی؟ گفت: در آخرین مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک عنوان سومی را پس از نیما عالمیان و افشین نوروزی کسب کردم اما با این حال فدراسیون با سلیقه خود من را از تیم ملی کنار گذاشت و به جای من نوشاد عالمیان را راهی مسابقات انتخابی المپیک کرد.

وی در پایان علت اعتراض نکردنش را این گونه عنوان کرد: کلا آدم کم حرفی هستم و معمولا به اتفاقاتی که رخ می دهد اعتراضی نمی کنم. شاید همین باعث شده تا بار ها حقم ضایع شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار