لیو سای مربی چینی برای هدایت تیم ملی تنیس روی میز زنان امروز وارد تهران شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، در راستای رایزنی های صورت گرفته دبیر و مشاور بین المللی فدراسیون در سه استان پینگ پنگ خیز کشور چین ، لیو سای مربی زن چینی صبح امروز با استقبال فائزه تبریزی فر مسئول اموربین المللی فدراسیون وارد کشور شد .
این مربی قرار است بین دو تا سه هفته در تمرینات تیم های ملی دختران که هم اکنون در آکادمی تنیس روی میز در جریان است حضور یافته و پس از بررسی و ارزیابی طرفین از پتانسیل های یکدیگر و انجام مذاکره با مقامات فدراسیون ،  تصمیم نهایی جهت استمرار حضور ایشان در مقاطع زمانی مختلف و در راستای کمک به ارتقای فنی پینگ پنگ بازان کشور گرفته شود . لیو سای از قهرمانان سابق و مربیان استان شاندونگ چین که تحصیلات اختصاصی ورزش را گذارنده است .
قابل ذکر است که با تلاش فدراسیون و رایزنی های انجام شده قرار است رزومه دیگر مربیان و ورزشکاران چینی مورد بررسی قرار گرفته تا حتی الامکان بتوانیم از ورزشکاران و مربیان مهد پینگ پنگ دنیا به منظور ارتقای سطح دانش مربیان و ورزشکاران ملی، خصوصا ارتقای فنی کمپ های تمرینی داخل کشور بهره مند شویم .
سیاست جدید فدراسیون استمرار اردوهای داخلی با کیفیت و از طرفی بهره گیری از پتانسیل کلیه افراد مطلع فنی و آشنا به مراودات بین المللی و هماهنگ با مدیریت فدراسیون می باشد. همچنین نگاه ویژه به پتانسیل های تنیس روی میز در کشور چین و بعضی کشورهای اروپایی با ایجاد ارتباط مستقیم توسط امور بین الملل فدراسیون ، اخیرا مورد تاکید و مد نظر قرار گرفته است .



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار