پس از نشست هیئت رئیسه فدراسیون والیبال نام 3 مربی به عنوان اولویت‌های نخست نشستن روی نیمکت تیم ملی والیبال مطرح شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون والیبال ایران، عصر امروز در محل فدراسیون تشکیل جلسه دادند تا درباره نیمکت مربیگری تیم ملی والیبال ایران تصمیم ‌گیری کنند. 

در پایان این نشست که با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدارسیون والیبال برگزار شد، نام 3 گزینه مطرح شد و از این مربیان به عنوان اولویت های اصلی فدراسیون و گزینه های محتمل‌تر نام برده شد.

آندره آناستازی ایتالیایی، مارسلو مندز آرژانتینی و استویچوف اهل کشور بلغارستان مربیانی هستند که فدراسیون والیبال ایران تا 10 روز آینده شرایط این مربیان را بررسی خواهد کرد تا در نهایت در این باره تصمیم گیری کند.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در پایان این نشست درباره ادامه همکاری با خوان سیچلو، گفت: این مربی هنوز با ایران قرارداد دارد اگر سرمربی آینده تیم ملی تمایل با همکاری با این مربی داشته باشد در ایران باقی خواهد ماند و در غیر این صورت تصمیم دیگری اتخاذ می‌کنیم.
 
 به نظر می رسد، رائول لوزانو سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران که در المپیک هدایت ملی‌پوشان والیبال را بر عهده داشت، به طور قطع با ایران ادامه همکاری نخواهد داد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
بهونه
۱۴:۳۸ ۰۷ آذر ۱۳۹۵
تا وقتی بازکنان نخواهند درست و حساب شده بازی کنند هیچ مربی از دستش کاری برنمیاد.

از قرمز شدن صورت آفای لوزانو در هز اشتباهی که بازیکنان انجام میدادند در طی هر بازی کاملا مشخص بود که مشکل بازیکنان هستند نه مربی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۰۷ آذر ۱۳۹۵
به احتمال زياد مربي بلغاريه رو ميارن چون قيمتش ارزونتره
Iran (Islamic Republic of)
وطن پرست
۰۱:۴۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۵
فقط آقاي كارخانه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۲۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۵
مشکل تیم ایران مربی نیست بلکه بازیکنان هستن اگه هر مربی بیاد و جرات کنار گذاشتن چند تا از بازیکنان رو داشته باشه موفق میشه البته شاید زود نتیجه نگیره ولی برای المپیک بعدی تیم درست میشه متاسفانه چند تا از بازیکنان معروف تیم دیگه انگیزه ندارن و به حرف مربی گوش نمیدن تنها کار ولاسکو که موفق شد میدان دادن به جوونا بود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۲۲:۵۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
تیم ملی والیبال ایران مربی اش آقای کارخانه می شود . دیگر نیازی به مربی خارجی نیست
چون دیگر سرمربی های خارجی می خاهند والیبال پیشرفته ایران را یاد بگیرند
آخرین اخبار