فردي كه اقدام به عرضه داروها و مكمل هاي نيروزاي غير مجاز در منزلش مي كرد در عمليات ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان گلپايگان دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسين بساطي فرمانده انتظامي شهرستان گلپايگان در تشريح اين خبر گفت : در پي کسب خبري مبني بر اينكه فردي در منزل خود اقدام به مشاوره و عرضه و فروش داروها و مکمل هاي نيرو زاي غير مجاز در منزلش مي كند ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومي اين فرماندهي قرار گرفت .
سرهنگ بساطي در ادامه افزود : ماموران پس از انجام تحقيقات و كسب اطمينان از درستي موضوع با هماهنگي مقام قضايي به همراه نماينده اداره بهداشت و درمان ، به محل اعزام شدند.
وي اظهار داشت : در بازرسي از منزل فرد مذکور تعداد 600 قلم انواع دارو و مکمل هاي غير مجاز کشف در اين رابطه متهم اصلي پرونده نيز دستگير شد .
سرهنگ بساطي بابيان اينكه فروش غير مجاز داروها و مكمل ها سلامت افراد را به خطر مي اندازد از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماكن توزيع اين گونه كالاها دارند موضوع را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 به سرهنگ بساطي بابيان اينكه فروش غير مجاز داروها و مكمل ها سلامت افراد را به خطر مي اندازد ازفوريت‌هاي پليسي 110 به پليس گزارش كنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار