مشهد؛

برگزاری نشست بصیرتی بسیجیان در کلات نادر

نشست بصیرتی بسیجیان و مسئولین امروز در محل هیئت ابوالفضلی شهرستان کلات برگزارشد

برگزاری نشست بصیرتی بسیجیان در کلات نادربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تسلیت ایام اربعین و رحلت پیامبر اسلام (ص)و امام حسن مجتبی (ع)و شهادت جمعی از هموطنانمان در عراق گفت:امامان معصوم ما همه در دفاع از اسلام و مسلمین جان خودشان را فداکردند.
سردار کریمی با بیان اینکه بسیج معجزه ی امام راحل و انقلاب اسلامی است که ریشه در اسلام ناب و اهل بیت (ع) دارد اظهار کرد:انقلابی بودن کار سختی نیست و راه پر پیچ و خمی ندارد،هر لحظه که اراده کنید این فضیلت در اختیار ماست خودمان باید انتخاب کنیم .
او تشریح کرد: این ملت بزرگ و مسلمان با پیروزی انقلاب اسلامی به پرچمداری حضرت امام رحمت الله علیه معنا و مفهم و تفکر بسیجی را در عمل و وسط میدان آموخت و به آن پایبند شد.
کریمی ضمن تشریح فتنه 88 گفت :بعضی از مسئولان و مراکز دولتی با چنگ زدن به دامن فتنه فرصت های عظیم این مملکت که باید خرج کارهای فرهنگی ،اشتغال و ... شود را از بین میبرند.
او بیان کرد:در عالم چیزی بجز معرفت به پروردگار و ارزش های دینی وجود ندارد و خانواده های ما باید فرزندان خود را به گونه ای بار بیاورند که به این معرفت و ارزش ها دست یابند.
کریمی در جمع بسیجیان گفت:بعضی ازمسئولین کشور ما نباید به خاطر کنسل کردن یک سخنرانی دست به کارهای هنجار شکنانه بزنند و عده ای راه بیافتند با در دست داشتن بنر و شعار ها در خیابان دست به اعتراض سکوت بزنند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود:امام حسین(ع) با 72 نفر یار، انقلابی به پا کردند که هنوز با گذشت این همه سال راهش ادامه دارد پس رهبر ما هم نیاز به افراد و نیروهایی انقلابی دارد که این انقلاب را به صاحب اصلی اش امام زمان(عج) برسانند.
سردار کریمی خاطر نشان کرد:این انقلاب به وجود بانوانی همچون شهید مرضیه حداد دباغ افتخار میکند که به عنوان اولین فرمانده سپاه از طرف امام منسوب شد و از بانوان بسیجی که در راه این انقلاب جان فشانی کردند به عنوان نمونه های بارزی از انقلابی گرها یاد کرد که به آرمانهای کشور پایبند بودند و جان خود را فدا کردند.
انتهای پیام// ا ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار