هدف از تشکل بسیج تداوم و تعمیق تفکر بسیجی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت السلام محمد مهدی ماندگاری با بیان این مطلب گفت: بسیج یک تفکر و یک تشکل است و آنچه امام خمینی (ره) مورد تاکید داشتند تفکر بسیجی بود که این تشکل برای تداوم و تعمیق این تفکر ایجاد شد.

او افزود: تفکر بسیج یعنی پر تلاش، گمنام و برای خدا کار کردن و در خط ولایت بودن.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: ولایت فقیه یعنی ادامه جریان نبوت و امامت و نشان می دهد این جریان حق ، رهبری و راهنما می خواهد.

او در پاسخ به کسانی که می گویند عصر و دروان ولایت فقیه گذشته است بیان داشت: اگر کسی بگوید در این عصر تدریس پزشکی و مهندسی گذشته است می گوییم تدریس جریان حق و باطل هم گذشته است پس اگر دوره تدریس آنان تمام نشده است تدریس ولایت فقیه که همان نشانه جریان حق است نگذشته است.

حجت السلام ماندگاری در ادامه تصریح کرد: وقتی بعضی نمی دانند فرهنگ مثل هوا می ماند، که وقتی هوا آلوده بود انسان های سالم هم مریض می شوند و اگر هوا سالم شد انسان های مریض هم خوب می شوند و آن زمان که فرهنگ اصیل اسلامی فراموش و فرهنگ ناب اسلامی در کشور نباشد ولنگاری فرهنگی حاکم است.

او افزود: اگر بخواهیم ولنگاری فرهنگی نباشد باید فرهنگ اصیل اسلامی را ترویج کنیم و بدانیم اصل و نسب این فرهنگ از کجاست تا دچار ولنگاری فرهنگی نباشیم.

انتهای پیام// س ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.