کرمان؛

ایجاد 19فرصت شغلی با احیارکارخانه شیر بافت

کارخانه شیر شهرستان بافت در سال 1391 با اعتبار 7خ میلیارد ریالی راه اندازی و از آن زمان تا کنون مدت سه سال به دلیل عدم نقدینگی و تامین نشدن ماده اولیه کارخانه تعطیل بود.

ایجاد 19فرصت شغلی با احیارکارخانه شیر بافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حمزه جواران فرماندار بافت  گفت: با طرح مشکلات واحدهای صنعتی و پیگیری موضوع د رستاد توسعه اقتصادی شهرستان به صورت ویژه ،این واحد صننعتی با سرمایه گذاری مجدد بخش خصوصی به میزان 10 میلیارد ریال راه اندازی و 19 نفر به کار برگشتند .

وی افزود: علاوه بر ایجاد 19فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم ،برگشت این واحد به چرخه تولید شهرستان و تولید روزانه 15الی 20تن انواع  لبنیات  از دیگر مزایای این طرح است

جواران از حمایت ویژه از طرح های بلاتکلیف رها شده و رفع موانع آن با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی درستاد توسعه اقتصادی شهرستان خبر داد.

فرماندار بافت گفت :از 33طرح مصوب در این ستاد تا کنون با پیگیری های صورت گرفته 19 طرح تعین تکلیف و به چرخه تولید برگشت داده شده است .

کارخانه شیر شهرستان بافت در سال 1394 افتتاح و به دلیل مشکلات مالی و عدم تامین ماده اولیه خام و عدم حمایت مدت یکسال تعطیل بود و پس از تعطیلی 20نفر از کارگران این واحد صنعتی بیکار شده بودندکه با سرمایه گذاری مجدد بخش خصوصی ،این واحد صنعتی راه اندازی شد .

برای راه اندازی و ایجاد این کارخنه با ظرفیت 20تن تولید انواع لبنیات ،بیش از 80میلیارد ریال تا کنون در شهرک صنعتی بافت سرمایه گذاری صورت گرفته است .

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار