سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به هارمونی تیمی خوبی دست یافته ایم و تنها یک نفر در این ساختار اثرگذار نیست.

منصوریان:هارمونی تیمی استقلال، خوب شده استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: ابتدا به تیم گسترش فولاد تبریز برای حضور در تهران خوش آمد می گویم. فردا بازی سختی خواهد بود. در این هوا سرد فقط می خواهیم با حمایت هواداران به پیروزی و سه امتیاز را برسیم. خدا را شکر چمن ورزشگاه آزادی خیلی خوب است و این مسئله به یک بازی خوب کمک می کند.

منصوریان در خصوص برگزاری تمرینات در هوای سرد گفت: بر خلاف سال های اخیر، هوای تهران خیلی سرد  و برفی بوده و سعی کردیم تا آنجایی که می توانیم اتلاف وقت نداشته باشیم تا کسی سرما بخورد. در حدی که بتوانیم خود را آماده کنیم.

وی ادامه داد: تیم استقلال به هارمونی تیمی خوبی دست یافته است و یک نفر در این ساختار اثرگذار نیست. از بازیکنانم در این چند روز ممنونم که تلاش خود را داشته‌اند.

منصوریان در خصوص شرایط  مصدومان استقلال تاکید کرد: امروز با ۱۹ بازیکن به هتل می رویم. خیلی دوست داشتم زودتر به این وضع می رسیدیم که برای رسیدن به هجده نفر، رقابت کنیم. مثلا محسن کریمی در هفته های اول روی سکو بود ولی امروز کریمی خودش را به تیم تحمیل کرده است. مگر اینکه او ضعیف باشد تا باز تعویض شود. رابسون، حیدری و رضایی به هجده نفره ما رسیده اند ولی امشب بعد از مشورت با کادرفنی ۱۱ بازیکن اصلی را انتخاب می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص  زوج کریمی و حیدری در این تیم یادآور شد: اجازه بدهید کادرفنی درمورد ارنج تیم خودش تصمیم بگیرد. این سوال آماتور است و من نمی توانم تاکتیک و مسائل ریز فنی تیمم را افشا کنم.

سرمربی استقلال همچنین در این نشست خبری از پاسخ دادن به سوالی درخصوص علی ضیاء خودداری کرد و گفت: من فقط درباره مسائل فنی پاسخ می دهم و اعتقاد دارم سایر مسائل مرا از هدف و مسیرم خارج می‌کند. از شما هم می خواهم این مسائل را از من نپرسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار