مربی تیم فوتبال گسترش تبریز در خصوص دیدار با استقلال گفت: استقلال هفته های گذشته بهتر از ابتدای فصل نتیجه گرفته و استقلال روند صعودی پیدا کرده است.

آقایی:استقلال روند صعودی پیدا کرده استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آقایی مربی گسترش فولاد تبریز که به جای فراز کمالوند سرمربی تیم تبریزی، در کنفرانس خبری قبل از دیدار با استقلال تهران حضور داشت؛ در خصوص بازی هفته یازدهم گسترش در لیگ برتر فوتبال با آبی پوشان تهرانی اظهار کرد: همیشه بازی با استقلال دشوار است و بویژه این دیدار در ورزشگاه آزادی و به میزبانی استقلال در تهران برگزار می شود. ما برای بازی با استقلال خوب تمرین کردیم و سعی داریم بازی خوبی را ارائه دهیم تا با دست پر به تبریز برگردیم.

آقایی در خصوص غایبان تیم گشترش فولاد در مقابل استقلال گفت: بازی فردا(جمعه 5 آذرماه) تنها بابک حاتمی به دلیل محرومیت غایب خواهد بود و در ضمن مصدوم  نداریم.

وی در خصوص وضعیت کنونی استقلال تهران تصریح کرد:شرایط استقلال در هفته های گذشته بهتر از ابتدای فصل است و خوب  نتیجه می گیرد و این مسئله باعث شده تا فردا بازی دشواری را با استقلال داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریزدر خصوص اینکه تیم فوتبال گسترش در این فصل خوب نتیجه نگرفته است، تاکید کرد: ما هفته به هفته جلو می‌رویم و قبول دارم با این نفراتی که داریم نتایج شاید خیلی خوب نبوده، اما مطمئناً هفته به هفته بهتر می‌شویم.

آقایی در پایان در خصوص جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات نیم فصل خاطرنشان کرد: هنوز با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده ایم ولی قصد داریم در برخی خطوط با تغییرات اساسی برای بازی های آینده جبران مافات کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار