سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به لحاظ فنی، در این دیدار بسیار خوب عمل کردیم،اما حرفه‌ای نبودیم. با شجاعت تمام از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا منصوریان دقایقی پس از اتمام کنفرانس خبری خود، در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: به لحاظ فنی، در این دیدار بسیار خوب عمل کردیم، اما حرفه‌ای نبودیم. با شجاعت تمام از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم.
 
وی افزود: امروز بعد از آنکه با دو گل از حریف پیش افتادیم، می‌توانستیم حتی بازی را 5 بر یک ببریم. ما در این دیدار، هر کاری که می‌خواستیم با خط دفاع حریف انجام دادیم. به نوعی با این نتیجه شادی را از هوادارانمان گرفتیم.

وی تاکید کرد: بازیکنان باید حرفه‌ای‌تر عمل کنند و بدانند تا قبل از سوت پایان مسابقه دست از تلاش برندارند و به هیچ عنوان، تیم مقابل را دست‌کم نگیرند.
 
*به هیچ عنوان ترکیب ثابتی نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا به ترکیب اصلی خود رسیده است، گفت: ما به هیچ عنوان ترکیب ثابتی نداریم. یعنی ساختار تیم ما باید شکل بگیرد که خدا را شکر شکل گرفته است. به عنوان مثال در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، شما نمی‌توانید با 11 بازیکن ثابت به میدان بروید بلکه باید دو تیم کامل در اختیار داشته باشید.
 
منصوریان در پایان خاطرنشان کرد: در هر صورت از عملکرد خط دفاع‌مان در این دو دیدار راضی ام. فقط روی دو توپ اشتباه داشتیم که به طور حتم در تمرینات، باید نواقص مان را برطرف کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار