مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اقداماتی که از سال 92 با هدف استاندارد سازی وسایل گرمایشی مدارس صورت گرفته هم اینک بیش از 90 درصد از مدارس این استان مجهز به بخاری های استاندارد هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،علیرضا نخعی اظهار داشت: تلاش داریم در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال تمام بخاری های مدارس در سیستان و بلوچستان استاندارد سازی شوند.

وی در رابطه با تامین سوخت مدارس تصریح کرد: استانداری سیستان و بلوچستان به تمام مراکز پخش فرآورده های نفتی استان دستور ویژه داده که تامین سوخت مدارس در اولویت باشد.

وی با بیان اینکه سامانه های گرمایشی مدارس از 15 آذر در سیستان و بلوچستان فعال می شود، افزود: با توجه به برودت و سرمای هوا مدیران مدارس می توانند زودتر از زمان مقرر نسبت به روشن کردن وسایل گرمایشی مدارس اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون هیچ گزارشی از مدارس سیستان و بلوچستان مبنی بر مشکل سوخت دریافت نشده است خاطر نشان کرد: مقرر شد تمام مدارس قبل از آغاز فصل سرما نسبت به تهیه سوخت خود اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اعتبار خاصی برای تامین هزینه سوخت مدارس وجود ندارد خاطر نشان کرد: هزینه سوخت مدارس از محل سرانه آموزشی خود مدرسه تامین می شود.

وی بیان کرد: مدیران از محل سرانه آموزشی و مشارکت های اولیا و مربیان اقدام به خرید موارد مورد نیاز مدرسه و دانش آموزان می کنند.

وی انجمن اولیا و مربیان را قوی ترین مجموعه تصمیم گیری در مدرسه عنوان کرد و افزود: این انجمن در کنار مدیر مدرسه می تواند نقش تاثیر گذاری در زمینه رفع مشکلات مدرسه ایفا کند.

نخعی اظهار داشت: رشد چند برابری مشارکت خیران محصول نگاه ویژه ای است که در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار