احیای آرمان‌های انقلاب اسلامی محور فعالیت‌های بسیج دانشجویی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: احیای آرمان‌های انقلاب اسلامی محور فعالیت‌های بسیج دانشجویی در حوزه سیاسی است.

کیخا تصریح کرد: توجه به کرسی‌های آزاداندیشی از اولویت‌های بسیج دانشجویی در حوزه سیاسی است و ما تمام توان را به کار گرفته‌ایم که هیچ یک از نیروهای بسیجی در دانشگاه به سمت جریانات سیاسی سوق پیدا نکنند؛ چرا که بسیج دانشجویی یک تشکل فراجناحی است.

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در حوزه فعالیت‌های علمی بحث اقتصاد مقاومتی محور فعالیت‌های بسیج دانشجویی است، گفت: افتتاح پژوهشکده اقتصاد مقاومتی شهید علی یزدانی در دانشگاه پیام نور زاهدان در دوم آذرماه امسال، همزمان با سالروز تشکیل بسیج دانشجویی با تمرکز بر راه‌اندازی مشاغل خرد از مهمترین اقدامات بسیج دانشجویی استان در حوزه فعالیت‌های علمی است.

وی ادامه داد: همچنین به عنوان دومین فعالیت کلیدی در حوزه علمی، بسیج دانشجویی راه‌اندازی هسته‌های مطالبه‌گری دانشجویی با تمرکز بر مطالعات علمی را در دانشگاه‌های مختلف استان در دستور کار قرار داده است.

کیخا گفت: از تابستان سال 94 تاکنون 8 مدرسه توسط دانشجویان در سطح استان احداث شده و که آخرین آنها مدرسه‌ای پنج کلاسه با زیربنای 140 مترمربع است که ظرف مدت دو ماه در روستای "پدگی" شهرستان میرجاوه احداث و تحویل اداره‌کل نوسازی مدارس استان شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار