رئيس پليس راه استان گيلان از مسدود شدن مسير پونل به خلخال به دليل شدت بارش برف خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛رئيس پليس راه استان گيلان با اعلام این خبر گفت: همراه داشتن زنجير چرخ در مسير های كوهستانی الزامی است.

محمدحسين محمدپور افزود: مسير های كوهستانی استان از اوايل هفته كه با بارش نسبتا شديد برف سفيد پوش شده است، عبور و مرور را دچار مشكل كرده است.

وی گفت: در حال حاضر بارش در شش مسير كوهستاني استان گيلان به صورت برف است.

رئيس پليس راه استان گيلان گفت: محور پونل – خلخال كه بيش از نيم متر برف را به خود ديده است، در حال حاضر مسدود شده و امكان عبور و مرور از آن وجود ندارد.

محمدحسين محمدپور افزود: همچنين عبور و مروردرمسير فومن – ماسوله، پونل– تالش، اشكورات رودسر و رودبار – جيرده فقط با همراه داشتن زنجير چرخ امكان پذير است.

هواشناسي استان گيلان نيز برای هوای اين استان، وضعيت هوای مناطق كوهستانی استان را برفی و مناطق جلگه ای را بارانی با كاهش محسوس دما و ريزش مقطعی برف پيش بينی كرده است.

رئيس پليس راه استان گيلان با تاكيد براينكه شهروندان در صورت امكان از سفر های غيرضروری پرهيز كنند، افزود: رانندگان برای تردد در مسير های كوهستانی استان حتما بايد زنجير چرخ و لوازم ايمنی و زمستانه را همراه داشته باشند.

محمدحسين محمدپور با بيان اينكه لوازم گرمايشی و البسه زمستانه و مواد خوراكی لازم از ضروريات سفر و تردد در جاده هاي كوهستانی استان گيلان است، گفت: ماموران پليس راه استان گيلان به صورت شبانه روزی در جاده های استان در حال خدمت رسانی و تامين امنيت راه ها هستند.

وی با يادآوری اينكه اين سامانه بارشی و سرد تا پايان هفته در آسمان گيلان باقی می ماند، متذكرشد: رانندگان برای سهولت و امنيت در عبور و مرور به تذكرات و توصيه های ايمنی پليس توجه كنند


انتهای پیام/
.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.