مجموعه شعر «دردهای یک طرفه» سروده اسدالله عباسیان در آینده نزدیک منتشر می‌شود.

«دردهای یک طرفه»منتشر می‌شوداسدالله عباسیان، شاعر در خصوص تازه‌ترین فعالیت‌های ادبی‌اش به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هم‌اکنون مجموعه‌هایی از اشعار کلاسیک و سپیدم را برای چاپ و انتشار آماده کرده‌ام؛ اما فعلا از انتشار اشعار کلاسیک منصرف شده‌ام. زیرا با مطالعه بیشتر و صرف وقت متوجه می‌شوم که برخی از آنها نباید منتشر شوند و یا اشعار دیگری را باید به مجموعه شعرهایم بیفزایم.

وی افزود: شعرهای سپیدم را در قالب مجموعه‌ای با عنوان احتمالی «دردهای یک طرفه» جمع‌آوری کرده‌ام و آن را در آینده نزدیک منتشر می‌کنم. البته هنوز برای چاپ و انتشار آن با ناشری صحبت نکرده‌ام.

این شاعر اظهار داشت: «دردهای یک طرفه» عنوان احتمالی مجموعه‌ای‌ است که 80 قطعه از اشعار سپید من را دربرگرفته و اکثر این اشعار مضمون اجتماعی دارند.

عباسیان ادامه داد: به نظر من مطالعه نکردن، افزایش کپی‌کاری، اندیشه‌های خوب اما ناپخته و عجله در به شهرت رسیدن از ایرادات وارده بر شعر شاعران جوانی به حساب می‌آیند که به تازگی پای در عرصه شعر گذاشته‌اند.

وی تصریح کرد: البته امروزه شاعران جوانی هم دیده می‌شوند که اشعار خوبی سروده‌اند.

این شاعر در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اینکه شاعری یک کشش است، خاطرنشان کرد: در زمانی که من قصد ورود به عرصه شعر را داشتم با مشکل چندانی مواجه نشدم.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته کتابی با عنوان «انگورها به نقطه پایان رسیده‌اند» را با همکاری انتشارات «سخن گستر» منتشر کردم. البته در زمان انتشار نوبت اول این کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودجه‌ای را به انتشارات سخن گستر اختصاص داده بود که با پشتوانه آن کتاب منتشر کند اما بعدها به دلیل حذف این بودجه کتاب‌هایی چون کتاب من تجدید چاپ نشدند.
 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار