رئیس محیط زیست کوهبنان؛ از دستگیری چند شکارچی متخلّف در چند ماهه گذشته خبر داد.

دستگیری چند شکارچی متخلّف در کوهبنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوهبنان؛ روح الامینی گفت: از این شکارچیان که تعدادی از آن ها از شهرستان های همجوار به این منطقه آمده بودند، چندین سلاح غیر مجاز، به همراه تعدادی فشنگ و دوربین کشف و ضبط گردیده است که این افراد تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

وی با تشکّر از حمایت های فرماندار و معاونین گفت: منطقه حفاظت شده کوه آسیاب شهرستان کوهبنان با وسعت 13هزارو 200هکتار، از مناطق حفاظت شده و زیستگاه مناسبی برای حیات وحشی نظیر کل و بز( با نام محلی نری)، قوچ و میش،پلنگ،گرگ، شغال ،روباه، تشی(با نام محلی سیخور)، خرگوش و … وپرندگانی چون کبک ،تیهو، انواع کوکر، کبوتر چاهی ،باقرقره (با نام محلی چکور)، عقاب ،سارگپه، شاهین، دلیجه و … می باشد.

رئیس محیط زیست کوهبنان، با اشاره به به اختصاص اعتبارات به حفاظت محیط زیست شهرستان
از سوی فرمانداری افزود: اقدامات خوبی، در خصوص اجرای پروژه های عمرانی و طرح احیای زیستگاه ها و زیست بوم های خشکی از قبیل :ساخت آب انبارها، آبشخورها، خرید علوفه و توزیع آن در مواقع ضروری و .... انجام گرفته است.

فرماندار کوهبنان در این دیدار با اشاره به اینکه حفاظت از این منطقه یک سرمایه گذاری است، بر حفظ آن برای نسل های آینده تأکید کرد.

محمّدرضا مهدلو با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید به حفظ و نجات محیط زیست از حمایت فرمانداری کوهبنان سخن گفت و از زحمات رئیس وکارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان که با تلاش شبانه روزی خود این منطقه را به یکی از مناطق خوب حیات وحش تبدیل کرده اند، تشکّر کرد.

فرماندار کوهبنان به همراه معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری و رئیس اداره محیط زیست شهرستان از منطقه حفاظت شده ی کوه آسیاب بازدید کردند.

انتهای پیام /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدشعبانی
۱۴:۰۴ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
سلام دوست دارم محیت بان شوم تا جبران خسارت کنم
آخرین اخبار