رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور در محل اعضای کنسولگری عراق در کرمان از نزدیک در جریان روند صدور روادید این کشور قرار گرفت.

51 هزار ویزای اربعین در کرمان صادر شد به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدرضا پورابراهیمی  رئیس کمیسیون  اقتصادی مجلس شورای اسلامی با حضور در محل اعضای کنسولگری عراق در کرمان از نزدیک در جریان روند صدور روادید این کشور قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن خوش آمدگویی به هیات عراقی برای حضور در کرمان و تشکر از خدمات رسانی به زائران حسینی، گفت: این روزها دلهای مردم ایران و کرمان در کربلای معلی است و همه آرزوی حضور در کنار حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را دارند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس  با اشاره به محبت و دوستی ایجاد شده بین مردم عراق و ایران، گفت: محور این دوستی و محبت بوجود آمده امام حسین و اهل بیت (ع)  است  که  دلهای شیعیان را روز به روز به هم نزدیکتر می کند.

وی افزود تفکر شیعه امروز در دنیا با وحدت و دوستی بین شیعیان، جریان داعش را در عراق زمین گیر کرده است  که ان شاءالله  امیدواریم خبرهای خوشی از ریشه کنی داعش در عراق در آینده نزدیک بشنویم.

نماینده مردم کرمان و راور با تشکر از رئیس و اعضای کنسولگری عراق در کرمان، خاطر نشان کرد: امیدواریم امسال هم به یاری خدا شاهد همایش بزرگ و با عظمت جهان تشیع در اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در کربلا باشیم.

در این بازدید حجه الاسلام صاحبی مدیر محترم حج و زیارت استان کرمان با ارائه گزارشی از روند صدور ویزای کشور عراق در کرمان، گفت: حدود  51هزار ویزا ی اربعین در کرمان صادر شده که 7500 نفر از استان یزد ثبت نام کردند که نسبت به سال قبل رشد 90 درصدی داشته است.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار