همزمان با بزرگداشت هفته بسیج نمایشگاه نقاشي « آوای رنگ » هنرمند نيشابوري « رضا ابراهیم آبادی » در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابورگشايش يافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسئول مجتمع هاي فرهنگي و هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: هنرمندان نيشابوري در رشته هاي هنري بخصوص نقاشي توانسته اند آثار مانايي را تا كنون از خود بر جا گذارند و در اين رهگذر همزمان با بزرگداشت هفته بسیج نمايشگاه نقاشي« آوای رنگ » در صدد است آثار هنري جديدي را به مخاطب ارايه كند برپاشده است.

حميدرضا آتشي افزود: نمایشگاه نقاشي « آوای رنگ » آثار هنرمند نيشابوري « رضا ابراهیم آبادی » است كه در آن 40 اثر نقاشي در ابعاد 40*30 تا 70*100سانتيمتر برپا شده است .

وی با اشاره به تكنيك، سبك و موضوع اين نمايشگاه گفت: اين نمايشگاه داراي تكنيك رنگ روغن ، پاستل است وبا سبك رئاليسم ،امپرسیونیسم طراحي شده و موضوعات آن طبيعت ، و چهره مي باشد.

مسئول مجتمع هاي فرهنگي و هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور خاطر نشان كرد : اين نخستين نمايشگاه انفرادي است،« رضا ابراهیم آبادی » كه داراي 10سال سابقه هنري نقاشي که در دیگر زمینه های هنری نیز فعالیت دارد و در پي ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسي آن مي باشد.

نمايشگاه نقاشي « آوای رنگ » از 29 آبان الی 4 آذر 95 هر روز از ساعت 9 الي 12 ظهر و 16 الي 19 بعد از ظهر در محل نگارخانه كمال الملك اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور ويژه عموم علاقمندان داير مي باشد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.