مشهد؛

خراسان رضوی دارای رتبه برتر تهیه "راهبردهای شهری"

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی در تهیه برنامه‌های راهبردی شهر و شهرداری رتبه برتر کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از مشهد ،سید مجتبی علوی افزود: در تلاش هستیم افق 20 ساله نظام مدیریت یکپارچه شهری را با مشارکت همه دستگاه‌های خدماتی در شهرها تدوین و اجرایی کنیم.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه خدمت به مردم باید شامل تسهیل، تکریم، تسریع و اعتمادسازی در ارائه خدمات باشد، گفت: همه کارها باید با محتوای دینی و معنوی انجام و با موازین دینی و شهری ارزیابی شود.

وی گفت: سیما و منظر عمومی شهرها نیز از جمله موضوعاتی است که باید به آن توجه ویژه شود.

علوی مقدم افزود: باید اسلام را در نماها، ساخت و سازها و نحوه اداره شهر حس کنیم و با پرهیز از نماها و نمادهای غربی بر استفاده از معماری ایرانی اسلامی دقت داشته باشیم.

وی گفت: باید اسلام را در نماها، ساخت و سازها و نحوه اداره شهر حس کنیم و با پرهیز از نماها و نمادهای غربی بر استفاده از معماری ایرانی اسلامی دقت داشته باشیم.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی با اشاره به ضرورت استفاده از توان بخش خصوصی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به سوی جلب مشارکت حداکثری بخش خصوصی حرکت کرد.

انتهای پیام//آ.ج

برچسب ها: رتبه ، راهبرد ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.