برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خوسف اعلام شد.

فرمانده ناحیه بسیج خوسف در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛ گفت:راهبرد بسیج تماما در جهت اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ محمد رضا آوازی افزود:بسیج خود را مدافع انقلاب و دستاوردهای آن میداند و تاکنون در همه عرصه ها خیلی خوب عمل کرده و توانسته رضایت رهبر انقلاب را در کارنامه خود ثبت کند.

وی با برشمردن عرصه های فعالیت بسیج گفت:بسیج درعرصه دفاعی، سیاسی، سازندگی و محرومیت زدایی، اقتصادی ، هنر، علم و تحقیق ، کمک های شایانی به جامعه کرده است و توانسته جایگاه خود را برای مردم به خوبی ترسیم کند.

فرمانده ناحیه بسیج خوسف افزود:تاکنون اقداماتی همچون تشکیل ستاد برگزاری هفته بسیج در سطح شهرستان و کلیه رده های مقاومت بسیج به منظور هرچه بهتر و با شکوه تر برگزار شدن این هفته انجام شده است.

آوازی گفت:همایش پژواک زینبی، یادواره شهدای آمرین به معروف و ناهیان از منکر، تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان، میقات صالحین ،همایش اقتدار بسیجیان و بهره برداری از پروژه های عمرانی نظیر خانه عالم، افتتاح پایگاه مقاومت از مهمترین برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان است.

وی افزود: تجلیل از جهادگران برتر گروه های جهادی ، تجلیل از خانواده شهداء ، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با فرماندهان محترم پایگاه های مقاومت بسیج، برگزاری نمایشگاه و نشست های روشنگری از دیگر برنامه ها در هفته بسیج است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.