مشهد

پرداخت بیشترین یارانه مترو در شهرداری مشهد

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: دولت از ابتدای سال تاکنون هیچ کمکی به قطار شهری مشهد نکرده است.

پرداخت بیشترین یارانه مترو در شهرداری مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسم طاهری افزود : طبق قانون حمایت از سامانه‌های حمل و نقل یک سوم هزینه سفر را باید دولت تقبل کند.

وی گفت: متاسفانه در سال گذشته یک میلیارد تومان دریافت کردیم در صورتی که بنا بود بالغ بر هفت میلیارد تومان به ما پرداخته شود، از ابتدای سال هم هیچ کمکی از طرف دولت به ما نشده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد باابرازخرسندی از جدیت و تلاش شهردار مشهددر تامین بودجه قطار شهری مشهد تصریح کرد: شهردار مشهد، با جدیت کمیسیون حمل و نقل و شورای شهر با جدیت به دنبال آن هستند که مابقی ناوگان را تامین نمایند

قاسم طاهری گفت :اگر دولت به میزان صرفه جویی در سوخت در ناوگان حمل و نقل به ما کمک کند شرکت می‌توانیدبسیاری از مباحث توسعه‌ای را حل کند، این در حالی است که نگرانی در خرید ناوگان و قطعات وجود دارد .

وی افزود:اگرچه سال گذشته خدمت رسانی در قطار شهری با سه واگن بوده است و مدت انتظارهفت تا ۱۰ دقیقه بود، اما در حال حاضر با برنامه ریزی سازمان رام قطار به دو واگن تبدیل شد و مدت انتظار به پنج دقیقه کاهش پیدا کرده .است .

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد افزود:در طرح توسعه قطار شهری مشهد ۱۲۰ دستگاه واگن و ۴۰ دستگاه واگن نیاز داریم که در مجموع ۱۶۰ واگن می‌شوداما از این تعداد تنها ۶۰ واگن موجود است .

انتهای پیام //ن.غ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.