در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«چله عشق» با اجرای مژده لواسانی کربلایی می‌شود

«چله عشق» با اجرای مژده لواسانی از جمعه تا یکشنبه حوالی ساعت 11 تا 12 صبح از شبکه دوسیما پخش می‌شود.

مژده لواسانی مجری برنامه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از ویژه برنامه تلویزیونی «چله عشق» به مناسبت اربعین حسینی خبر داد و گفت: به لطف خدا امسال هم برای دومین بار از جمعه تا یکشنبه حوالی ساعت 11 تا 12 صبح، قبل از اذان ظهر از کربلای معلی روی آنتن شبکه دو سیما خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: ویژه برنامه «چله عشق» با حضور کارشناسی صدیقه سلیمانی و اجرای خودم در برنامه‌‎ای ویژه زنان عاشورایی از کربلا با رویکرد نقش حضرت زینب (س) به پخش می‌رسد.
 
مجری برنامه تلویزیونی «رو به راه»، در خصوص سفر زیارتی خود به کربلای معلی بیان کرد: در طی این سالها و طول عمرم به کربلا خیلی سفر کرده‌ام، اما سال گذشته برای اولین بار بود که این اتفاق معجزه آسا را در سفر اربعین تجربه می‌کردم.
 
وی افزود: سال گذشته در اتفاقی باور نکردنی برای اولین بار در تاریخ تلویزیون ایران اجرای پخش زنده از کربلای معلی در فضایی زنانه و با نگاه به زندگی زنان عاشورایی ، به لطف و برکت امام حسین(ع)  و آقا قمر بنی هاشم علیها السلام رخ داد.
    
لواسانی عنوان کرد: همچنین امسال نیز سید مصطفی موسوی در کنار برنامه تلویزیونی «کوی محبت»، تهیه کنندگی ویژه برنامه «چله عشق» را هم بر عهده دارد.
 
وی ادامه داد: به عقیده من ویژه ترین اتفاق ممکن در کربلا واقعه اربعین است. شما وقتی این شور و عشق را می بینید،  چیزی را تجربه می کنید که در هیچ جغرافیای جهان و هیچ شرایطی دیده و تجربه نمی شود و آنجا است که به این شاه بیت می رسیم که: «این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست».
 
لواسانی به عظمت حماسه بزرگ حسینی در کربلا اشاره کرد و گفت: خیلی از کاروان ها از ادیان مختلف خود را اربعین به کربلا می رسانند، اربعین حماسه ای است که در زمان، مکان نمی گنجد و هر کس که یک بار، همراه این مسیر شود و طعم عاشقی را بچشد، محال است سال آینده تاب آورده و نرود.
 
وی اظهار داشت: این تعبیر را دارم که با تمام بضاعتم در فضای رسانه ای این مسیر را طی کردم و اگر بخواهم اتفاقی ویژه را همیشه در بین برنامه هایم یاد کنم، اجرای ویژه برنامه اربعین سال گذشته و انشاءالله برنامه امسال که خیلی مؤثر است.
 
لواسانی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی سال گذشته از پشت بام مشرف به حرم و مجاور گنبد اباعبدالله الحسین (ع) ایستادم، بین الحرمین مملو از عاشقانی بود که من شیعه از شور و عشق زائران به شعف اومدم و خداوند را شاکر شدم.  
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.