رییس هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان غربی؛

کسب رتبه پنجم انجمن‌های ورزشی آذربایجان غربی در کشور

رییس هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان غربی گفت:انجمن‌های ورزشی آذربایجان غربی رتبه پنجم کشوری را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛لیلا خوش نیت پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: هیئت انجمن های ورزشی دارای ۱۵ کمیته و ۴۰ رشته ورزشی است که در حال حاضر 11 رشته از این 15 رشته فعال است.

وی با اشاره به رتبه هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان غربی در کشور و استان گفت:رتبه کشوری هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان غربی در سال 94 از رتبه 31 به رتبه 5 و در بین هیئت های استانی از رتبه 48 به 15 استانی ارتقاء یافته است.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی با اشاره به آخرین وضعیت بیمه هیئت اظهار داشت:در پنج ماهه آخر سال 94 آمار بیمه شدگان از 33 نفر به 330 نفر و در 7 ماهه اول 95 از 330 نفر به یک هزار 520 نفر رسیده است.

خوش نیت ادامه داد:هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان غربی در اولین دوره نمایشگاه دستاوردهای ورزشی آذربایجان غربی رتبه اول و در دومین دوره این نمایشگاه رتبه چهارم را کسب کرده است.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان‌غربی با اشاره به افتخارات کسب شده این هیئت اذعان داشت: کسب هیئت نمونه کشور و اعزام تیم سافت بال به مالزی، عناوین در نمایشگاه های هیئت های ورزشی، میزبانی از مسابقات پاراگلایدر کشور در سیلوانا، برگزاری فوتبال دستی کشوری در بوکان، برگزاری اولین دوره مسابقات بازی های الکترونیک استانی از اهم برنامه‌های این هیئت بود.

خوش‌نیت اظهار داشت: سال 94 با برگزاری جشنواره پاراگلایدر در شهر سیلوانا باعث شد این شهر به عنوان شهر پاراگلایدر انتخاب شود.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی آذربایجان غربی با اشاره به برگزار نشدن مسابقات پاراگلایدر سیلوانا در شهریور ماه سال 95 افزود: هیئت انجمن های ورزشی به همراه کمیته ورزش های هوایی استان برای برگزاری این مسابقات 8 ماه تلاش کرده بودند اما همزمانی با مسابقات اصفهان و مخالفت منابع طبیعی برای آماده سازی محل و همکاری نکردن ادارت استان و وضعیت آب و هوایی مانع برگزاری این مسابقات شد، چرا که ادارات و ارگان‌ها درحالی‌ که قول همکاری داده بودند بر خلاف وعده ای که داده بودند عمل کردند که امیدواریم که سال آینده مسابقات را با کیفیتی بهتر برگزار کنیم.

وی به هیئت‌‌های فعال اشاره کرد و گفت:هیئت‌ها در بازی‌های الکترونیک، ورزش های هوایی، راگبی، دراگون بوت، فوتبال دستی، طناب کشی، جهت یابی، اسکی روی آب، فلوربال و دارت در حال فعالیت هستند.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی با انتقاد از برخی رسانه‌ها نسبت به انتشار حمایت مدیر کل ورزش وجوانان از این هیات، گفت: چرا باید همیشه نیمه خالی لیوان را ببینیم و باید از این رشته نوپا حمایت کنیم.

وی در خصوص انتقاد از اینکه این هیات، خانوادگی اداره می‌شود، گفت: نفراتی که نزدیک به من بودند بدون چشم‌داشتی در این هیات فعالیت می‌کنند و نباید در این خصوص حساسیت‌ها بیش‌تر باشد.

وی تاکید داشت: برخی از اعضای هیئت ارومیه با ما همکاری ندارند و خودسرانه اقدام به فروش اموال ورزشی این هیئت به نفع خودشان می‌کنند و حتی به بهانه‌های واهی اعزام به مسابقات کشوری از هیئت پول دریافت می‌کنند ولی در مسابقه که شرکت نمی‌کنند پول دریافتی را در جیب خودشان می‌گذارند.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.