یخ تیم فوتبال شهرداری ارومیه در کاشان آب شد/ فوتبال رشته ناتنی باشگاه شهرداری

امروز هفته چهاردهم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی برگزار شد که تیم فوتبال شهرداری ارومیه مهمان تیم صدر جدولی همنام کاشانی خود بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ امسال که وضعیت تیم فوتبال شهرداری با حواشی عجین شده است بعد از استعفای اسدی ،جعفر علی نژاد با حمایت هیات فوتبال استان بر اسب زین شده شهرداری سوار شد اما دیری نپایید مدیریت باشگاه و در راس أین امورات شهردار ورزشدوست ارومیه در یک تصمیمی کاملا معقول از ادامه همکاری با علی نژاد صرف نظر کرد و در شرایط فعلی به وحید بیاتلو اعتماد نمود تا به عنوان تصمیم گیرنده تیم در ادامه لیگ باشد.
حال صرف نظر اینکه این اقدام که دو نقطه مثبت داشت یکی اینکه جعفر علی نژاد در ادامه لیگ نمی‌توانست آنچنان بر تیم مسلط باشد و باعث عدم اعتماد در آینده به این مربی را رقم می زد و از طرف دیگر حفظ شرایط این تیم و دور کردن از حاشیه ها بود که با حضور علی نژاد به وجود می آمد ،تیم فوتبال شهرداری ارومیه حال و روز خوشی را سپری نمی کند .
این تیم که برای صعود تلاش میکند زمین تمرینی مناسبی ندارد و در استراحت نیم فصل تمرینات خود را به مانند تیم فوتسال در سالن پیگیری کرده است و از طرف دیگر در جذب بازیکن کمی ناموفق بوده و تنها توانست هادی اصغری بازیکن پیشین این تیم را برگرداند.
حال مشکل اینجاست باشگاه نتوانسته کارت بازی هادی اصغری را نیز صادر کند و این تیم در مقابل شهرداری کاشان از وجود این بازیکن بی بهره بود.
تیم فوتبال شهرداری اورمیه برای حضور در این دیدار با اتوبوس نزدیک به ۱۶ ساعت در راه بود و عملا یک تیم خسته روانه میدان شده است و بازی را دو بریک به حریف مستقیم خود در صعود واگذار نمود.

شان تیمی که برای صعود تلاش می کند این نیست و به نظر می رسد مسئولین باشگاه باید کمی بیشتر همت به خرج دهند و از أین تیم حمایت کنند چرا که در صورت عدم حمایت این تیم روز به روز از صدر جدا و رویا صعود را به فراموشی خواهد سپرد و این در فرصت طلایی که برای أین تیم به وجود آمده آفتی جبران ناپذیر است.

آقایان کمی مهربان باشند و به فوتبال به عنوان رشته ناتنی نگاه نکنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.