در آستانه اربعین حسینی کارگروه بهداشت و درمان استان با حضور اعضای کارگروه در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در آستانه اربعین حسینی امروز کارگروه بهداشت و درمان استان با حضور اعضای کارگروه در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

  میلانی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: تمامی پیش‌بینی‌های لازم برای در اختیار داشتن داروی مورد نیاز در ایام اربعین در استان انجام شده است. دپوی دارو در انبارها و مراکز درمانی انجام شده و با توجه به تعطیلات پیش رو هیچ‌گونه مشکلی در این راستا نداریم.

 فراهانی معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم عنوان کرد: در حوزه پیش بیمارستانی اورژانس 115 قم فعالیت گسترده‌ای دارد و تلاش می‌کنیم تا همواره در خدمت زائران باشیم.

وی افزود: فعالیت تیم اورژانس در دو بخش تقسیم می‌شود، بخشی از اقدامات در سطح استان و بخشی دیگر نیز طبق دستورالعمل وزارتخانه به مرز مهران منتقل می‌شوند.

معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم ادامه داد:در سطح استان علاوه بر سطح جاده‌ها، نیروهای اورژانس 115 در میادین شهری و مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) مستقر بوده و خدمات رسانی خواهند کرد.

 فراهانی خاطر نشان کرد: در مسجد مقدس جمکران دو دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس به صورت ثابت مستقر بوده و بنا به تناسب جمعیت تعداد این نیروها تغییر می‌کند.

وی بیان کرد: درباره اطراف حرم مطهر نیز اتوبوس آمبولانس، آمبولانس و موتورلانس فعال بوده که اقدام به خدمات رسانی به زائران خواهند کرد.

فراهانی خاطرنشان کرد: در این ایام استقرار و پوشش در جاده ها خواهیم داشت و حتی بعد از اربعین نیز عوامل اورژانس فعال هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار