استاندار قزوین گفت : در بزرگداشت مفاخر و شخصیت ها از شیوه های کلیشه ای باید گذر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی در جلسه هماهنگی برگزاری دوسالانه واعظ قزوینی افزود : دربزرگداشت شخصیت ها به جای استفاده از روشهای کلیشه ای و یکنواخت باید از راهکارهای متنوع و تاثیرگذار استفاده کرد.

وی اضافه کرد : معرفی شخصیت های برجسته استان باید در اولویت قرار گیرد و باید  با برگزاری برنامه های فرهنگی ویژگیهای اخلاقی و علمی شخصیت های استان را به دیگران معرفی کنیم.

استاندارپیشنهاد کرد با تشکیل شورای سیاست گذاری برای شناساندن مدون و مستمر چهره های فرهیخته  اقدام مناسبی صورت گیرد و اگر این کارها نظام مند شود نتایج کار بهتر خواهد شد.

وی یادآورشد:  در شورای اداری، تریبونهای نماز جمعه، مدارس و مناسبتها می توان نکات برجسته شخصیتهایی مانند واعظ قزوینی را مطرح کرد تا این فرهیختگان از مظلومیت و گمنامی خارج شوند.

همتی با تجلیل از خدمات آیت الله باریک بین اضافه کرد: چرا وقتی شخصیت های برجسته در قید حیات هستند از آنها تجلیل نمی کنیم و برای نمونه امروز که شخصیت ارزشمندی چون آیت الله باریک بین در بین ما هستند چرا مکانی را بنام ایشان نمی کنیم تا جوانان با این شخصیت بیشتر آشنا شوند.

استاندار قزوین تصریح کرد:دبیرخانه تخصصی ۷ مکتب قزوین را باید راه اندازی و از ظرفیت دانشگاهها و شهرداری ها برای اجرای این دوسالانه بخوبی استفاده کرد.

همتی گفت: اگر کارها تقسیم شود می توان از پراکندگی در امور پرهیز و از امکانات به نحو مطلوب استفاده کرد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.