مهارت آموزي در جوانان فرصت مناسبي براي رزرو شغل در آينده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان گفت، با توجه به اينكه یکی از جدی ترین دغدغه های نظام جمهوری اسلامی، مسئولین، جوانان و خانواده ها بحث اشتغال است، مهارت آموزي به عنوان يك ضرورت اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي در تعديل نرخ بيكاري مؤثر بوده و فرصتي مناسب براي ورود افراد به بازار كسب و كار مي باشد.

ابوطالب جلالي بيان داشت: راه برون رفت از مشکل بیکاری در آموزش مهارت به افراد است و باید اطمینان پیدا کنیم که اگر از مسیر مهارت عبور کنیم مشاغل درآمدزا و متناسب با مزیت های منطقه ای در اختیار جوانان قرار می گیرد و در این راستا رسانه ها می توانند نقش مؤثری ایفا کنند.

وی ادامه داد: برنامه هماهنگ کشوری در راستاي تحقق سياست هاي كلي اشتغال ابلاغ شده از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در زمينه ي آموزش نيروي انساني متخصص، ماهر و كارآمد متناسب، همزمان با سراسرکشور از 22 لغایت 27 آبان ماه سالجاری باهدف فراگیر نمودن هرچه بیشتر آموزشهای فنی ومهارتی در استان اجرا خواهد شد.

جلالي اظهار داشت: تجهیزات وکارگاه های مراکز آموزش فنی حرفه ای استان از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار بوده و مردم می توانند با مراجعه به مراکز آموزش فنی وحرفه ای سطح استان با این توانمندیها و دستاوردها آشنا شوند.

وی، هماهنگي انجام بازديد براي نواحي مختلف آموزش و پرورش شهر اصفهان را از طريق واحد روابط عمومي و شماره تلفن 36693169 اعلام كرد و در ادامه از از اقشار مختلف مردم ، مسئولان استانی، نمایندگان مجلس، شوراها، فرمانداران، اصناف و صنایع، دانشجویان و دانش آموزان نیز جهت بازدید از مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان دعوت نمود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.