خودکنترلی و خدا ناظری مهمترين مولفه در اجرای فريضه امر به معروف و نهي از منکر است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سردار سيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی استان مازندران ، در نشست کميته تخصصی امر به معروف و نهی از منکر استان، با تاکيد بر الگوسازی امر به معروف در سطح يگان های انتظامی و نيروهايی مسلح،گفت: فرماندهی انتظامی استان با توجه به شعار سال به اين امر مهم توجه جدی کرده است.

فرمانده انتظامی استان، افزود: با تشکيل کميته اجرايی امر به معروف و نهی از منکر از سال 93 تاکنون، 642 نفر جزو آمران به معروف و نهی از منکر در نيروی انتظامی استان هستند.

سردار ميرفيضی، از برگزاری 132 جلسه با 530 مصوبه در اين راستا پس از تشکيل اين کميته در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: 90 درصد مصوبات اين کميته تاکنون اجرايی شده است.

وی انتشار منشور اخلاقی پليس مسلمان و برگزاری مسابقه کتابخوانی در بين کارکنان را از ديگر اقدامات فرماندهی انتظامي استان در راستايی ترويج فرهنگ امربه معروف نهی از منکر برشمرد و گفت: شناسايی افراد دارای سيمای صالحان و تجليل از شايستگان مکتبی از ديگر اقدامات فرماندهی انتظامی استان در راستای ترويج فرهنگ امر به معروف بوده است.

فرمانده انتظامی استان، برگزاری همايش طلايه داران معروف با همکاری سازمان تبليغات اسلامی استان را از ديگر فعاليت های انتظامی استان در اين راستا برشمرد و خاطر نشان کرد: به منظور اجرای فريضه امر به معروف و نهی از منکر در طرح های دريا، در طول تابستان امسال بيش از هزار نفر بسيجی آمر به معروف، پليس استان را در انجام اين فريضه الهی ياری کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.