رئیس هیات دوچرخه سواری تهران گفت: کاروان رکابزنان تهرانی که به منظور حضور در مراسم اربعین حسینی وارد نجف شده اند فردا به کربلا می رسند.

امید سراجی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: کاروان دوچرخه سواری سید الشهدا از تهران به سمت کربلا اعزام شده است که فردا به کربلا می رسند و پس از زیارت در آنجا مراسم واکس زنی زائرین امام حسین را انجام می دهند این کاروان شامل 35 نفر رکابزن است وسرپرست تیم رحمان محمودی است.

وی افزود:این کاروان امروز به نجف رسیده است همچنین مراسم رکاب زدن این کاروان حسینی از 18 آبان ماه آغاز شده و تا 24 آبان ادامه خواهد داشت.

سراجی در خصوص برنامه های هیات دوچرخه سواری تهران تصریح کرد: هفته آتی دوره مربیگری درجه 2 رشته کورسی را خواهیم داشت گنجایش کلاس 25 نفر است که تا به حال 40 نفر علاقمند شرکت کرده اند این علاقمندان گزینش می شوند و معمولا کسانی را انتخاب خواهیم کرد که تعامل بیشتری داشته اند و با معرفی نامه هیات ها حضور پیدا کرده اند این دوره را در پیست دوچرخه سواری کمپ تیم های ملی برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیات دوچرخه سواری تهران در ادامه تاکید کرد: همچنین مسابقات مرحله دوم لیگ دسته یک به میزبانی هیات تهران در پیست مجموعه ورزشی آزادی با حضور 13 تیم برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار