رئیس هیئت دوچرخه سواری تهران گفت:مراسم تقدیر از پیشکسوتان را به منظور برقراری ارتباطی بین دو نسل قدیم جدید را در دوچرخه سواری اجرا می کنیم.

 امید سراجی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:عصر فردا در سرای محله تجریش به منظور تجلیل از پیشکسوتان رشته دوچرخه سواری که حضور پر رنگ تری نسبت به بقیه دارند تجلیل خواهیم کرد. در این برنامه قصد داریم که بین نسل قدیم عرصه دوچرخه سواری با نسل جدید پیوند بر قرار کنیم.
 
وی افزود:البته هر ساله از پیشکسوتان دوچرخه سواری تقدیر می کنیم به عنوان مثال؛ دو سال گذشته از آقا غفار تقدیر کردیم و امسال قصد داریم از جعفر گل طلب به صورت خاص و 10 رکابزن دیگر با دادن لوح تقدیر به عمل می آوریم.
 
سراجی در ادامه خاطر نشان کرد: این رکابزنان از نسل قدیمی دوچرخه سواری هستند که با وجود کسب مدال های زیاد اسمی از آنها برده نمی شود و ما قصد داریم که با این تجلیل علاوه بر ایجاد فضای دوستانه و پر نشاط ،کاری کنیم که این رکابزنان دوباره دیداری با دوستان قدیمی شان داشته باشند.
 
وی در خصوص این برنامه تاکید کرد:این رکابزنان قشری بی توقع هستند و باید بگویم کوچکترین کاری است که برای آنها هر ساله انجام می دهیم تا از گذشته شان در کنار هم رکابی هایشان یادی کنند.
 
رئیس هیئت دوچرخه سواری تهران در ادامه خاطر نشان کرد: کلاس مربیگری درجه 3 را با حضور 25 مربی برگزار کردیم هم اکنون این مربیان قصد دارند با نوجوانان 10 تا 14 سال تمرین کنند و باید بگویم این دوره نسبت به دوره های پیش پربارتر بود و با توجه به هماهنگی هایی انجام دادیم مقرر شد آنها با کمک هیئت شمیرانات و آموزش و پرورش در پیست دوچرخه سواری وزارت دفاع استعدادیابی انجام دهند تا پتانسیل های خوب را به منظور کشف استعدادها بشناسیم.   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار