مجمع انتخاباتی آسیا دوچرخه سواری ایران همزمان با مسابقات جاده در بحرین برگزار می شود و اگر وزارت ورزش تعلل بیشتری انجام دهد بی شک کرسی های آسیایی را از دست خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری همچنان در هاله ای از ابهام باقی مانده است البته این فدراسیون جزو بد شانس ترین فدراسیون ها است. با توجه به اختلافاتی که بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش پیش آمد مدتی طول کشید تا اختلافات رفع شد و مجدد فدراسیون منتظر برگزاری انتخابات بود که  وزیر ورزش استعفا داد اگرچه به غیر از این رشته که هم اکنون با سرپرست فعالیت ها را انجام می دهد فدراسیون های ژیمیناستیک و تکواندو هم با سرپرست اداره می شوند.

این بلاتکلیفی در فدراسیون دوچرخه سواری و دیگر فدراسیون ها چندین ماه است که ادامه دارد در صورتی که باید از فرصت ها استفاده کرد و با توجه به اینکه وزیر جدید ورزش منصوب شد یکی از اولویت های وی باید بحث انتخابات این فدراسیون ها باشد که هم اکنون با سرپرست هدایت می شوند.

با توجه به اینکه مسابقه قهرمانی آسیا دوچرخه سواری جاده بهمن ماه در بحرین برگزار می شود و همزمان با این رقابت ها مجمع انتخاباتی آسیا هم در پیش است باید انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری هر چه زودتر برگزار شود تا فدراسیون دوچرخه سواری ایران در آسیا نماینده ای داشته باشد زیرا در مجمع انتخاباتی آسیا برای حضور در کرسی ها از کشورهای مختلف نماینده انتخاب می شود و اگر وضعیت فدراسیون دوچرخه سواری ایران به این شکل پیش برود در آسیا نماینده ای نخواهیم داشت و اگر تعلل شود این جریان برای کشورمان به چهار سال آینده موکول خواهد شد.زیرا حضور رئیس فدراسیون در جایگاه خود،نقش موثری در رایزنی برای کرسی های آسیایی و حضور ایران در تصمیم گیری های قاره آسیا خواهد داشت و باید هر چه سریعتر انتخابات این فدراسیون انجام شود.

از طرفی رقابتهای دوچرخه سواری پیست نیز بهمن ماه در هندوستان برگزار خواهد شد و حضور رئیس فدراسیون نقش اساسی در بحث مدیریت خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار