مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: واقفان در حوزه اجرای نیت و سرمایه‎گذاری به حوزه سلامت هدایت می‌شوند.

هدایت واقفان به حوزه سلامت اولویت داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‎الاسلام محمد کاروند در نشست تبیین سیاست‌های معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: استان همدان در موقوفات وضعیت خوبی دارد و می‌توان به مواردی از وقف در حوزه سلامت در شهرستان ملایر، موقوفه بهاءالملک و موقوفه بکایی اشاره کرد.

وی با اشاره به افتتاح اورژانس ملایر در روز گذشته گفت: این اورژانس با همکاری دکتر موسوی‌بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان و همکاران وی دیروز کار خود را آغاز کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان  با ارائه توضیحاتی در خصوص موقوفه بهاءالملک ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی از ساختمان قدیمی درمانگاه اعتمادیه به عنوان مکانی مناسب برای ایجاد سلامتکده طب سنتی استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه آمادگی برای هزینه‌های مورد نیاز برای ایجاد سلامتکده طب سنتی وجود دارد، اظهار کرد: تجربه نشان داده کارهای فصلی و مقطعی جوابگو نیست و اقدامات منظم در این حوزه ضرورت دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: واقفان در حوزه اجرای نیت و سرمایه‎گذاری به حوزه سلامت هدایت می‌شوند.

این مسؤول در ادامه پیشنهاد کرد سازمان‌های مردم‌نهاد ارتباطشان را با اداره کل اوقاف استان همدان بیشتر کنند تا با کمک یکدیگر شاهد بسیاری از ثمرات در این حوزه باشیم.

کاروند با بیان اینکه سال گذشته 100 مورد وقف خوب در حوزه سلامت اتفاق افتاد، اظهار کرد: جهت‌دهی اذهان به حوزه سلامت موثر است.

وی در پایان سخنانش قول پیگیری برای در اختیار قرار دادن مکان مناسب برای سازمان‌های مردم نهاد را داد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.