بهناز مهدی خواه با نمایش خیمه قمرخانم در بخش مسابقه تئاتر کودک جشنواره بیست و سوم حضور دارد.

مهناز مهدی خواه «با خیمه قمر خانم» به همدان می‌آیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ این کارگردان و بازیگر تئاتر گفت: کار جدیدم، با موضوع محیط زیست خواهد بود. قرار است تحت پروژه کتاب تئاتر مدرسه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شود و از اواخر آبان تمرینات این نمایش  را شروع خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای نمایش خیمه قمر خانم در جشنواره  با اجرای عمومی تفاوت خواهد داشت، تصریح کرد: بله، قطعا اجراهای جشنواره ای، تفاوت هایی با اجرای عموم دارند. در اجرای جشنواره قرار است با گروه های دیگر رقابت داشته داشته باشید و تماشاگران اثر، نیز یا ایرانیان هموطن هستند یا تماشاگران خارجی،  پس قطعا باید اجراها با بهترین کیفیت ارائه شوند، ضمن اینکه نمایش های منتخب از هر شهری قطعا نماینده ی آن شهر هستند و می توانند نشانگر سطح کیفی و هنری تئاتر آن دیار باشند. پس گروه باید بهترین اجرایش را در جشنواره برگزار کند.

این هنرمند تئاتر کودک و نوجوان گفت: جشنواره تئاتر کودک و‌ نوجوان قدمت زیادی دارد و یک رویداد مهم بین‌المللی است و امیدوارم که بیش از این مورد توجه دولتمردان باشد البته در این راستا بودجه هم یک موضوع بسیار مهم است.

وی در پایان تصریح کرد: من به عنوان بازیگر، عروسک گردان و طراح عروسک و لباس در پنج دوره این جشنواره در سال‌های متوالی شرکت کرده ام و امسال بعنوان کارگردان و بازیگر در نمایش خیمه قمر خانم در جشنواره حضور دارم. قطعا هر سال انتظار می رود، جشنواره پربارتر برگزار شود و کیفیت کارهای ایرانی و خارجی بهتر و خلاقانه تر باشد و امیدوارم امسال نیز جشنواره خوبی را شاهد باشیم.

انتهاییام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.