رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: برگزیده آثار نهمین جشنواره سراسری «دست‌های كوچك دعا» تحت عنوان نهمین كتاب چاپ و منتشر شد.

نهمین كتاب «دست‌های كوچك دعا» منتشر شد
به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن میلانی با اعلام این خبر گفت: كتاب فوق شامل برگزیده آثار نهمین جشنواره «دست‌های كوچك دعا» بوده كه در مردادماه سال 94 توسط حوزه هنری استان برگزار شد و مشتمل بر منتخب دعاها و دلنوشته های كودكان ایران اسلامی است.
 
وی با بیان اینكه مجموعه نهم كتاب «دست‌های كوچك دعا» توسط دبیرخانه دائمی جشنواره گردآوری شده است، افزود: در این كتاب 34 اثر برگزیده و منتخب دعاهای كودكان این مرز و بوم منتشر شده است.
 
میلانی خاطرنشان كرد: از این تعداد دعاهای منتشر شده 5 مورد مربوط به بخش ویژه نهمین جشنواره «دست‌های كوچك دعا» یعنی ایران آینده (1404) است.
 
رئیس حوزه هنری استان گفت: كتاب فوق در 72 صفحه به صورت تمام رنگی و برای گروه سنی «ب»، «ج» و «د»، توسط انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری منتشر شده است.
 
میلانی افزود: نهمین جشنواره سراسری «دست‌های كوچك دعا» با معرفی نفرات برتر و برگزیده از میان 54 هزار و 765 اثر از ایران و كشورهای افغانستان و تاجیكستان و جمهوری آذربایجان در مردادماه سال 94 هم‌زمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر به كار خود پایان داد.    


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار