در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.



دانلود "Apk Extractor"؛ استخراج فایل APK از برنامه های نصب شده
شاید برای شما هم پیش آمده باشد نرم افزار نصب شده در گوشی خود را بخواهید برای دیگران ارسال کنید. اگر فایل نصبی آن را در گوشی خود نداشته باشید (با فرمت APK) هیچگاه نمی توانید این کار را انجام دهید. شما می توانید با استفاده از نرم افزار Apk Extractor فایل خام(APK) نرم افزار خود را از برنامه نصب شده استخراج و برای دیگران ارسال کنید.

Apk Extractor

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود "Google Wallpapers"؛ نرم‌افزار رسمی گوگل برای والپیپر
نرم افزار Google Wallpapers برنامه ای است که شرکت گوگل منتشر کرده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سرعت به بزرگ ترین مجموعه والپیپر دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار با رابط کابری زیبا در بین کاربران گوشی های اندروید محبوبیت پیدا کرده است. این نرم افزار هر روز تصاویر جدید به خود اضافه می کند که می توانید آنها را مشاهده و استفاده کنید.

Google Wallpapers

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود مکان‌یاب قدرتمند "Google Maps"
نرم افزار Google Maps بهترین نرم افزار نقشه برای گوشی های اندروید و آی او اس است. این نرم افزار که متعلق به شرکت گوگل است، یک مکان یاب با امکانات بی‌نظیر که می تواند طلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب نمای دقیق، نقشه های سه بعدی، دستورالعمل های متنوع، مرور آفلاین نقشه ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار در گوگل پلی بیش از 6/5 میلیون مرتبه دانلود شده است.
Google Maps

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود رایگان بهترین نرم افزار آموزش زبان برای اندروید
Memrise Learn Languages Free Premium یکی از پرطرفدارترین و کامل ترین نرم افزار آموزش زبان برای سیستم عامل اندروید است که توانست امتیاز 4.7 از 5.0 را از  گوگل پلی دریافت کند و بیش از 5 میلیون بار از سراسر جهان دانلود شود.

دانلود رایگان بهترین نرم افزار آموزش زبان برای اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نرم افزاری برای افزایش سرعت دانلود
نرم افزار"Turbo Download Manager" یکی از بهترین و معروف ترین اپلیکیشن‌های ‍مدیریت دانلود است که توسط استودیوی Point Blank به صورت رایگان در مارکت گوگل عرضه شده است.شما با استفاده از این نرم افزار می توانید سرعت دانلودتان را تا ۵ برابر افزایش دهید و همچنین می توانید با تغییر اندازه Buffer در تنظیمات این نرم افزار، سرعت دانلود خود را بهینه سازی کنید.

با این نرم افزار سرعت دانلود را ۵ برابر بیشتر کنید+‌ دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نسخه جدید "تلگرام پلاس"
امروزه تلگرام یکی از پرطرفدارترین پیام رسان ها در ایران به حساب می‌آید که بیش از 20 میلیون کاربر ایرانی برایش تخمین زده می شود. نسخه رسمی تلگرام در هر بروز رسانی ویژگی های جدیدی به نرم افزارش اضافه می کند. اما برخی نسخه های غیر رسمی هم از این نرم افزار  منتشر شده است که حتی قابلیت های بیشتر هم دارد.

Telegram Plus Messenger

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نسخه موبایل نرم افزار "Microsoft Word"
نرم افزار Microsoft Word یکی از نرم افزار های کاربردی و محبوب در بین کاربران است و به عنوان پرکاربردترین نرم افزار از مجموعه آفیس نیز محسوب می شود. با دانلود این نرم افزار می توانید تمامی امکاناتی را که در نسخه ویندوز داشتید را در گوشی خود استفاده کنید و لذت ببرید. با استفاده از نرم فزار Microsoft Word می توانید چند سند بسازید و آنها را به راحتی ویرایش کنید.

Microsoft Word

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


ترمیم و روتوش حرفه‌ای تصاویر با "Adobe Photoshop Mix" +دانلود
نرم افزار Adobe Photoshop Mix ابزاری است که به وسیله آن می توانید تصاویر را در گوشی خود به صورت حرفه ای ترمیم و روتوش کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید افکت های مختلفی را بر روی تصاویر اعمال و نور آنها را ویرایش کنید. این نرم افزار قابلیت همگام سازی با کامپیوتر را نیز دارد. به این طریق می توانید عکس های ویرایش شده خود را به کامپیوتر منتقل کنید و ویرایش را در آنجا ادامه دهید.
Adobe Photoshop Mix

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


انتقال سریع فایل ها با دانلود "SHAREit"
کاربران دستگاه های هوشمند با ظهور نرم افزاری انتقال سریع فایل از طریق وای فای دیگر فناوری بلوتوث را برای انتقال فایل تقریبا کنار گذاشته اند. معروف ترین نرم افزار انتقال سریع فایل در بین ما ایرانی ها زاپیا است اما این نرم افزار همیشه سایه رقیب قدرتمندی را محصول شرکت معروف لنوو Lenovo بر سرخود حس کرده است که SHAREit نام دارد. نرم افزار SHAREit سریع ترین ابزار انتقال فایل چندسکویی (کراس پلت فرم) در جهان است.

SHAREit

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نسخه جدید پیام رسان "WhatsApp"
پیام رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم افزار های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم عامل های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است. توسط WhatsApp می توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.