بسته هفتگی نرم افزار‌‌(شماره 138)؛

افزایش چشمگیر سرعت گوشی/ردیابی موبایل با سرویس گوگل + دانلود

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.




دانلود WPS Office؛ آفیس کم حجم موبایل
اغلب کاربران با نام نرم افزار آفیس آشنا هستند و با آن سر و کار دارند. می دانید که دانلود تک تک برنامه های مجموعه آفیس حجم بالایی از گوشی شما را اشغال می کند. نرم افزار WPS Office را می توان به عنوان کم حجم ترین برنامه آفیس برای گوشی های هوشمند دانست. با استفاد از این نرم افزار می توانید فایل هایی را با فرمت های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن ها را ویرایش کنید.

WPS Office

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Turbo Booster Pro؛ افزایش چشمگیر سرعت گوشی
نرم افزار Turbo Booster Pro ابزار فوق حرفه ای و بسیار کاربردی در زمینه افزایش سرعت و حذف فایل های بیهوده گوشی های اندروید است. با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه های غیر ضروری در حال اجرا را ببندید، فایل های اضافی موجود در حافظه گوشی خود را حذف و حافظه خود را آزاد کنید و سرعت گوشی خود را به طور چشمگیری افزایش دهید. این نرم افزار در گوگل پلی دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است و با قیمت 1.99 دلار به فروش می رسد.
Turbo Booster Pro

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود CCleaner؛ برای افزایش سرعت گوشی اندروید
نرم افزار CCleaner یک ابزار عالی برای حذف فایل های اضافه و افزایش سرعت گوشی های اندروید است. این نرم افزار به عنوان جدی ترین رقیب Clean Master شناخته شده و بین کاربران محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. نرم افزار CCleaner با حذف کش اپلیکیشن‌ ها، بازی‌ ها، مرورگر و حذف Call Logs و SMS و فایل های باقی مانده از برنامه پاک شده از روی گوشی، سرعت گوشی را افزایش  و مصرف باتری را کاهش می دهد.

CCleaner

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نسخه جدید تلگرام با امکان پین چت
در بین کاربران ایرانی نرم افزار پیام رسان تلگرام به میزانی مشهور و محبوب است که نیازی به تعریف از این نرم افزار نیست . کاربران ایرانی تلگرام بین 20 تا 30 میلیون نفر تخمین زده میشوند. مهمترین نکته محبوبیت تلگرام را میتوان ارائه ویژگی های جدید و کاربردی در هر بروزرسانی دانست.



برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Sheets؛ ساخت فایل های اکسل در گوشی
نرم افزار Google Sheets برنامه رسمی شرکت گوگل است که برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر شده که به وسیله آن می توانید فایل هایی همانند فایل های اکسل را در گوشی خود ایجاد و آن ها را ویرایش کنید. با این نرم افزار می توانید فایلی را با گوشی خود بسازید و با کامپیوتر ادامه آن را ویرایش کنید و به آن فایل دسترسی داشته باشید.

Google Sheets

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Google Keep؛ دفترچه یادداشت گوگل
نرم افزار Google Keep برنامه رسمی شرکت گوگل برای یادداشت برداری است. شما می توانید با این نرم افزار یادداشت هایی را ایجاد کنید و از آنجایی که این برنامه با گوگل همگام سازی می شود، می توانید از طریق مرورگر کامپیوتر و با مراجعه به سایت Google Keep به یادداشت های خود دسترسی داشته باشید و آنها را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید یادداشت های صوتی ایجاد کنید.

Google Keep

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


فایل های تکراری اندرویدتان را حذف کنید
در بسیاری از مواقع فایل ها به صورت اتفاقی در حافظه تلفن همراه شما تکراری ذخیره یا کپی می شوند که اگر حجم فایل بالا باشد حافظه گوشی شما را پر می شود. اما شما نمی توانید فایل های تکراری را به صورت دستی حذف کنید زیرا امکان دارد فایل های اصلی را از دست بدهید.

نرم افزار حذف فایل های تکراری اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Swiftly switch برای اندروید
اگر تعداد زیادی نرم افزار روی  گوشی خود دارید یا به طور همزمان با چندین نرم افزار کار میکنید یا نمیخواهید برای رفتن به برنامه دیگر از برنامه قبلی خارج شوید و نیز برای دسترسی سریع به برنامه های پرکاربرد؛ توصیه ما این است حتما نرم افزار Swiftly switch – Pro را نصب کنید. با نرم افزار Swiftly switch – Pro برای داشتن تمام قابلیت های فوق کافی است گوشه تصویر خود را لمس کنید.

دانلود Swiftly switch – Pro 2.4.7 – سوییچ سریع بین اپلیکیشن ها اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود CM Browser؛ مرورگر سریع و امن
نرم افزار CM Browser یک مرورگر حرفه ای برای بارگذاری صفحات وب در گوشی است. یکی از ویژگی هایی که این مرورگر را از دیگر نرم افزار ها متمایز کرده است، داشتن امنیت بسیار بالای این مرورگر است. به محض آن که به وب سایتی وارد شوید که حاوی کدهای مخرب و مشکل ساز باشد این مرورگر به شما هشدار خواهد داد تا از وارد شدن به آن وب سایت خودداری کنید.

CM Browser

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Trusted Contacts برای اندروید / ردیابی گوشی های اندرویدی با سرویس رایگان گوگل
شرکت گوگل نرم افزاری را  به نام Trusted Contacts معرفی کرده است که با استفاده از این نرم افزار میتوانید محل آنی و لحظه به لحظه  خود را با کسانی که میخواهید به اشتراک بگذارید. این قابلیت بسیار عالی در سفرها  برای اشتراک زمان حرکت و رسیدنتان ، برای سالمندان و کودکان ، افراد دارای آلزایمر و امثال آن بسیار مفید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار