مرد هزار چهره که با مدارک جعلی محموله های سنگین گندم را در استان های مختلف کشور سرقت می کرد، سرانجام در سمنان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: اعلام سرقت محموله سنگین گندم از یك شركت باربری در روزهای نخست آبان ماه و تحقیقات جامع پلیس، راز چندین فقره سرقت و كلاهبرداری میلیاردی در سراسر كشور را فاش كرد.
سردار روح الامین قاسمی بیان داشت: با حضور ماموران انتظامی در این شركت باربری مشخص شد، راننده یك دستگاه تریلی پس از بارگیری 25 تن گندم به ارزش چهار میلیارد ریال از كارخانه ای در شهرستان سرخه، بدون ثبت بار و دریافت بارنامه محل را ترك كرده و متواری شده است.
 وی افزود: با جا گذاشتن مدارك هویتی متهم، تحقیقات ماموران انتظامی در همین راستا ادامه یافت که با اجرای طرح مهار و حضور گشت های انتظامی در محورهای مواصلاتی، ساعاتی بعد خودروی تریلی متوقف و متهم دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان سرخه منتقل شد.
 سردار قاسمی تصریح كرد: متهم در بازجویی ها، دو كارت هوشمند رانندگی ناوگان باربری به ماموران ارائه داد كه با گواهینامه های موجود در خودرو همخوانی نداشت و همین موضوع، ظن ماموران را برانگیخت.
  سردار قاسمی از شناسایی كامل هویت اصلی متهم به نام (ح-ر)  كه از اهالی استان های شرقی كشور است، خبر داد و گفت: پلیس در ادامه بررسی ها دریافت، خودرو توقیفی دارای دو جفت پلاك جعلی و دست¬نویس بوده و متهم تاكنون چندین مرحله با پلاك های جعلی در استان های دیگر مرتكب سرقت شده است.
 انتهای پیام/ م

برچسب ها: سرقت ، محموله ، گندم ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار